Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost Sp. z o.o. (AWR Wprost) jest wydawcą tygodnika eWPROST oraz serwisu Wprost.pl. Od 2010 r. większościowym udziałowcem AWR WPROST jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie spółka PMPG Polskie Media SA (GPW: PGM).
Istniejący od 1982 roku tygodnik „Wprost” w 2020 roku z sukcesem dokonał transformacji do e-wydań, ukazujących się w każdą niedzielę. Z kolei dzięki Wprost Premium subskrybenci portalu Wprost.pl dostają dostęp do dużych form dziennikarskich: wywiadów, reportaży, analiz, magazynu weekendowego oraz rankingów – takich jak m.in. Lista 100 Najbogatszych Polaków, Lista 200 Największych Polskich Firm, Lista 50 Najbardziej Wpływowych Polaków, itd. To jedyne tego typu rankingi w polskich mediach.
Serwis Wprost.pl co miesiąc odwiedza kilkanaście milionów użytkowników. Jednocześnie, cyklicznie ukazuje się cyfrowe e-wydanie tygodnika „Wprost”. Tytuł pozostaje od lat jednym z najbardziej opiniotwórczych mediów w kraju.
Oprócz samych tekstów, „Wprost” daje również dostęp do własnych programów wideo i podcastów. Wśród nich są: „Niedyskrecje parlamentarne”, „Mówiąc Wprost”, „Wprost przeciwnie”, „Wprost o kulturze” czy „Wprost z Ukrainy”, poruszające tematy polityczne, społeczne, kulturalne i zagraniczne.
Pod marką Wprost rozwijane są serwisy o różnorodnej tematyce, jak Biznes, Zdrowie, Sport, Auto, Historia, Dom czy Rozrywka.
W 2022 roku Wprost obchodził swoje 40-lecie. Wśród wieloletnich inicjatyw redakcji pozostają również znane wyróżnienia: Człowieka Roku „Wprost” czy nagroda ShEO dla najbardziej wpływowych Polek.