Michał M. Lisiecki, twórca i prezes PMPG Polskie Media, stworzył magazyn studencki „?dlaczego”. Jednocześnie rozwijał były usługi promocyjne, początkowo realizowane tylko na uczelniach. Z czasem zakres usług BTL powiększył się (eventy, działania w sieciach) i utworzona została agencja Point Promotion, której nazwa zmieniła się później na BTL Point Group. Jednocześnie spółka rozbudowywała portfolio posiadanych mediów, zarówno o kolejne tytuły prasowe, jak i o serwisy internetowe.
PMPG od stycznia jest notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Spółka odkupiła od funduszu inwestycyjnego Barrings magazyn „Machina”.
PMPG od grupy Hachette Filipacchi odkupiła miesięcznik „Film”, najstarsze polskie pismo poświęcone filmowi i kinematografii.
PMPG kupiła 80 proc. udziałów w AWR Wprost. Przeprowadzony przez PMPG relaunch Wprost doczekał się m.in. wyróżnienia w wydaniu tematycznym „Media & Marketing Polska” – „Wydawcy 2011”.
PMPG uzyskała licencję na wydanie polskiej edycji magazynu „Bloomberg Businessweek”, która była pierwszą międzynarodową licencją przyznaną od czasu zakupu tygodnika „Businessweek” przez Bloomberg LP. PMPG wydawała „Bloomberg Businessweek Polska” od września 2011 do października 2012.
PMPG i jej główny akcjonariusz oraz prezes Michał M. Lisiecki podpisali umowę inwestycyjną z Pawłem Lisickim, byłym redaktorem naczelnym „Uważam Rze”. Umowa dotyczyła wydania nowego tygodnika - „Do Rzeczy”, którego pierwszy numer trafił do kiosków 25 stycznia 2013.
W listopadzie 2014 roku Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie akcjonariuszy Platformy Mediowej Point Group SA zdecydowało o zmianie nazwy na PMPG Polskie Media S.A.
Wiosną 2020 roku Zarząd i Rada Nadzorcza AWR Wprost podejmują decyzje o całkowitym wyjściu z papierowego formatu tygodnika Wprost. Czytelnicy otrzymują bezpłatny dostęp do serwisu informacyjnego, płatny dostęp do e-Wydań tygodnika WPROST oraz codzienny dostęp do kilku artykułów dziennie o różnorodnej tematyce społeczno-polityczno- gospodarczej.
W wyniku udanej wyniku transformacji cyfrowej wprost.pl stał się wiodącym serwisem społeczno-politycznym, częściowo dostępnym w płatnej subskrypcji. Jest także inwestorem strategicznym spółki Orle Pióro publikującej tygodnik „Do Rzeczy”. Działalność w zakresie zintegrowanej komunikacji marketingowej dla klientów zewnętrznych prowadzi agencja Nano Marketing Services.