Najnowsze e-wydanie

W 17 NetPR 01 logo w m

e-Wprost nr 18 (275): Izabela Leszczyna o zmianach w służbie zdrowia, ostatnia szarża Julii Przyłębskiej i jak armie oszczędzają na wojnie

Ponadto w wydaniu: kwity i fajerwerki w kampanii, jak PiS poczuł flow, dokąd migrują wyborcy, co robią dzieci najbogatszych Polaków, ciosy w cyfrowy monopol, przekłuty balon Trumpa, watykańska doktryna w szoku, melanż po słowiańsku i wiele więcej. ...

Zobacz więcej
W 17 NetPR 01 logo w m

e-Wprost nr 17 (274): 15 pretendentów do papieskiego tronu, jak woda ucieka z Polski i szarża Hołowni

Ponadto w wydaniu: Joanna Senyszyn o „wejściu smoka” w Końskich, Lech Wałęsa o majstrowaniu przy demokracji, Wim Wenders i ks. Lemański o ideałach Franciszka, Agata Passent o „solidarności jajników”, prof. ...

Zobacz więcej
W 16 NetPR 01 logo w m

e-Wprost nr 16 (273): Zwycięzca i przegrani debat, sumy słabości Putina i kulisy cyberataków.

Ponadto w wydaniu: Władysław Kosiniak-Kamysz o zbrojnej Polsce, Paweł Szefernaker o kampanii Nawrockiego, Paweł Kukiz o politycznych ściemach, Mandaryna o życiowej mądrości, dlaczego Gazprom wchodzi w AGD, jak funkcjonują mamy-szpitalniczki, czym obłaskawić demencję, co ukrywa manuskrypt Wojnicza i wiele więcej. ...

Zobacz więcej
W 15 NetPR 01 logo w m

e-Wprost nr 15 (272): O co chodzi w wojnie celnej, walka Nawrockiego z Mentzenem i spowiedź Franciszka.

Ponadto w wydaniu: dlaczego Trzaskowski chce wygrać sam, czy składka zdrowotna zatopi Nową Lewicę, jak wejść w rolę pierwszej damy, czym żyje pokolenie „Emily w Paryżu”, scenariusze na relokację, duchy „Ziem Odzyskanych”, przełom w walce z endometriozą i wiele więcej. ...

Zobacz więcej
W 14 NetPR 01 logo w m

e-Wprost nr 14 (271): Mentzen się potyka, Hołownia się przeliczył, Trump ucieka w wojny.

Ponadto w wydaniu: kampanijna mowa ciał, rozłam wokół składki zdrowotnej, trudna wizja płatnych studiów, schyłek domów jednorodzinnych, cios w rosyjską ropę, krucjaty Witkacego i wiele więcej. „Idealny świat Mentzena”. ...

Zobacz więcej
W 12 NetPR 01 logo w m

e-Wprost nr 13 (270): Dzieciństwo wysokiego ryzyka, nałogi polityków i PiS w pułapce trumpizmu

Ponadto w wydaniu: Elżbieta Jakubiak o żalu Kaczyńskiego, Pezet o kulcie głupoty, kto ufa Trzaskowskiemu, czym uwodzi Mentzen, jak pomóc „przetrąconym” przedsiębiorcom, świat u progu wojen celnych, pierwsze sukcesy odstraszania Rosji i wiele więcej. ...

Zobacz więcej

O „Wprost” i Wprost.pl

Wprost digital 01

„Wprost” to wiodący ogólnopolski portal społeczno-informacyjny oraz wydawany cyfrowo renomowany tygodnik opinii. Tytuł funkcjonuje na rynku od 1982 roku i odtąd nieustannie jest jednym najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce.

„Wprost” pozycjonuje się jako medium otwarte na różnorodność poglądów i szacunek dla przekonań z różnych stron sceny politycznej, czego wyrazem jest współpraca z dziennikarzami zarówno o liberalnych, jak i konserwatywnych przekonaniach.

Pierwszy numer tygodnika „Wprost” ukazał się 5 grudnia 1982 roku. Było to wówczas pismo społeczno-polityczne o tematyce regionalnej wydawane w Poznaniu. W 1989 roku „Wprost” stał się tygodnikiem ogólnopolskim, zdobywając nowych czytelników i pozycję największego opiniotwórczego tygodnika w kraju.

W 2020 roku tygodnik „Wprost” z sukcesem dokonał transformacji do e-wydań, ukazujących się w każdą niedzielę. Z kolei dzięki Wprost Premium subskrybenci portalu Wprost.pl dostają dostęp do dużych form dziennikarskich: wywiadów, reportaży, analiz, magazynu weekendowego oraz rankingów – takich jak m.in. Lista 100 Najbogatszych Polaków, Lista 200 Największych Polskich Firm, Lista 50 Najbardziej Wpływowych Polaków, itd. To jedyne tego typu rankingi w polskich mediach.

Serwis Wprost.pl, który powstał w 1996 roku, co miesiąc odwiedza kilkanaście milionów użytkowników. Jednocześnie, cyklicznie ukazuje się cyfrowe e-wydanie tygodnika „Wprost”. Tytuł pozostaje od lat jednym z najbardziej opiniotwórczych mediów w kraju.

Oprócz samych tekstów, „Wprost” daje również dostęp do własnych programów wideo i podcastów. Wśród nich są: „Niedyskrecje parlamentarne”, „Mówiąc Wprost”, „Wprost przeciwnie”, „Wprost o kulturze” czy „Wprost z Ukrainy”, poruszające tematy polityczne, społeczne, kulturalne i zagraniczne.

Pod marką Wprost rozwijane są serwisy o różnorodnej tematyce, jak Biznes, Zdrowie, Sport, Auto, Historia, Dom czy Rozrywka.

W 2022 roku Wprost obchodził swoje 40-lecie. Wśród wieloletnich inicjatyw redakcji pozostają również znane wyróżnienia: Człowieka Roku „Wprost” czy nagroda ShEO dla najbardziej wpływowych Polek.

Nagrody "Wprost"

Koronawirus w Polsce. Kto zyskał, kto stracił w pandemii? Gala 200 największych polskich firm WPROST

Kto zyskał, kto stracił na pandemii? Kto jest Ambasadorem Polski, komu przypadł zaszczytny tytuł Geparda, a kogo można traktować jako prawdziwego Wizjonera? Zapraszamy na Galę 200 największych polskich firm @Wprost – Tradycyjnie w maju publikujemy listę największych przedsiębiorstw działających w Polsce oraz rankingi największych eksporterów, Ambasadorów Polski, i najdynamiczniej rosnących firm, czyli Polskich Gepardów ...

Koronawirus w Polsce. Kto zyskał, kto stracił w pandemii? Gala 200 największych polskich firm WPROST