Najnowsze e-wydanie

W 26 NetPR 01 logo w m

e-Wprost nr 26 (283): Lista 100 najbogatszych Polaków, test na wytrzymałość NATO i moda na terapie z chatem

Ponadto w wydaniu: Joanna Senyszyn o czystkach Tuska, Katarzyna Piekarska o demokratycznym tlenie, odpowiedzialność członków komisji, irański reżim na łopatkach, przemilczana wojna w Jemenie, kultura wyparcia mobbingu, pozytywy fatalnej demografii, przeszczep zostaje w rodzinie, jak wypracować kreatywność i wiele więcej. ...

Zobacz więcej
W 25 NetPR 01 logo w m

e-Wprost nr 25 (282): Izrael kontra Iran, polityczni płaskoziemcy i alkoholowa okupacja Polski

Ponadto w wydaniu: kogo zmiecie rekonstrukcja, dlaczego koalicja się sypie, do czego potrzebny jest rzecznik rządu, nowe odsłony stygmatyzacji, wielkie internetowe wymieranie, co dostał Donald Trump na tacy i wiele więcej. ...

Zobacz więcej
W 24 NetPR 01 logo w m

e-Wprost nr 24 (281): Imperium w piaskownicy, wrzenie na Bliskim Wschodzie i kto może zastąpić Tuska

Ponadto w wydaniu: Marcelina Zawisza o nowych planach Razem, Andrzej Olechowski o niepotrzebnych igrzyskach, Marek Sawicki chce paktu o nieagresji, ludzie Kaczyńskiego idą do pałacu, kim się obsadza państwowe spółki, czym zawinił Probierz Lewandowskiemu, jak się lansuje Greta Thunberg, branża filmowa na haju i wiele więcej. ...

Zobacz więcej
W 23 NetPR 01 logo w m

e-Wprost nr 23 (280): Nowe pęknięcia po wyborach, zemsta Ukrainy i ranking najszybciej rozwijających się firm w Polsce

Ponadto w wydaniu: Tusk i Kaczyński pod presją, kariera Szefernakera, cenzurowanie ludzi Trzaskowskiego, Kazimierz Marcinkiewicz o wiatrach nacjonalizmu, małe dzieci w wielkiej polityce, po co lecimy w kosmos, atuty wysokiej wrażliwości, okrucieństwo po czesku i wiele więcej. ...

Zobacz więcej
W 22 NetPR 01 logo w m

e-Wprost nr 22 (278): Krajobraz po I turze, Mentzen show i 200 największych polskich firm

Ponadto w wydaniu: Leszek Miller o atakach na Nawrockiego, Jarosław Kret o patriotyzmie, Nelli Rokita o sukcesie Zandberga, napięcia w sztabie Trzaskowskiego, przyczyny porażki Hołowni, Meloni wygryza Tuska, bałtyckie polowania na cienie, drapieżcy z Tindera, opowieści o miłości w spektrum i wiele więcej. ...

Zobacz więcej
W 21 NetPR 01 logo w m

e-Wprost nr 21 (278): Krajobraz po I turze, Mentzen show i 200 największych polskich firm

Ponadto w wydaniu: Leszek Miller o atakach na Nawrockiego, Jarosław Kret o patriotyzmie, Nelli Rokita o sukcesie Zandberga, napięcia w sztabie Trzaskowskiego, przyczyny porażki Hołowni, Meloni wygryza Tuska, bałtyckie polowania na cienie, drapieżcy z Tindera, opowieści o miłości w spektrum i wiele więcej. ...

Zobacz więcej

O „Wprost” i Wprost.pl

Wprost digital 01

„Wprost” to wiodący ogólnopolski portal społeczno-informacyjny oraz wydawany cyfrowo renomowany tygodnik opinii. Tytuł funkcjonuje na rynku od 1982 roku i odtąd nieustannie jest jednym najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce.

„Wprost” pozycjonuje się jako medium otwarte na różnorodność poglądów i szacunek dla przekonań z różnych stron sceny politycznej, czego wyrazem jest współpraca z dziennikarzami zarówno o liberalnych, jak i konserwatywnych przekonaniach.

Pierwszy numer tygodnika „Wprost” ukazał się 5 grudnia 1982 roku. Było to wówczas pismo społeczno-polityczne o tematyce regionalnej wydawane w Poznaniu. W 1989 roku „Wprost” stał się tygodnikiem ogólnopolskim, zdobywając nowych czytelników i pozycję największego opiniotwórczego tygodnika w kraju.

W 2020 roku tygodnik „Wprost” z sukcesem dokonał transformacji do e-wydań, ukazujących się w każdą niedzielę. Z kolei dzięki Wprost Premium subskrybenci portalu Wprost.pl dostają dostęp do dużych form dziennikarskich: wywiadów, reportaży, analiz, magazynu weekendowego oraz rankingów – takich jak m.in. Lista 100 Najbogatszych Polaków, Lista 200 Największych Polskich Firm, Lista 50 Najbardziej Wpływowych Polaków, itd. To jedyne tego typu rankingi w polskich mediach.

Serwis Wprost.pl, który powstał w 1996 roku, co miesiąc odwiedza kilkanaście milionów użytkowników. Jednocześnie, cyklicznie ukazuje się cyfrowe e-wydanie tygodnika „Wprost”. Tytuł pozostaje od lat jednym z najbardziej opiniotwórczych mediów w kraju.

Oprócz samych tekstów, „Wprost” daje również dostęp do własnych programów wideo i podcastów. Wśród nich są: „Niedyskrecje parlamentarne”, „Mówiąc Wprost”, „Wprost przeciwnie”, „Wprost o kulturze” czy „Wprost z Ukrainy”, poruszające tematy polityczne, społeczne, kulturalne i zagraniczne.

Pod marką Wprost rozwijane są serwisy o różnorodnej tematyce, jak Biznes, Zdrowie, Sport, Auto, Historia, Dom czy Rozrywka.

W 2022 roku Wprost obchodził swoje 40-lecie. Wśród wieloletnich inicjatyw redakcji pozostają również znane wyróżnienia: Człowieka Roku „Wprost” czy nagroda ShEO dla najbardziej wpływowych Polek.

Nagrody "Wprost"

Koronawirus w Polsce. Kto zyskał, kto stracił w pandemii? Gala 200 największych polskich firm WPROST

Kto zyskał, kto stracił na pandemii? Kto jest Ambasadorem Polski, komu przypadł zaszczytny tytuł Geparda, a kogo można traktować jako prawdziwego Wizjonera? Zapraszamy na Galę 200 największych polskich firm @Wprost – Tradycyjnie w maju publikujemy listę największych przedsiębiorstw działających w Polsce oraz rankingi największych eksporterów, Ambasadorów Polski, i najdynamiczniej rosnących firm, czyli Polskich Gepardów ...

Koronawirus w Polsce. Kto zyskał, kto stracił w pandemii? Gala 200 największych polskich firm WPROST