Dwie „machinowe" sesje, dwa ekskluzywne wywiady, debiut nowej rubryki i prognozy dla kultury A.D. 2010 - styczniowa „Machina" zaskakuje nie tylko okładką.
A na okładce - łysa i wytatuowana Sonia Bohosiewicz. W łańcuchowym i skórzanym emploi Obiektu Zero, bohaterki gry komputerowej, którą dubbinguje w polskiej wersji językowej. Charakteryzacja trwała 5 godzin. To niewiele krócej niż cała praca nad dubbingiem Obiektu Zero, którego nagranie zajęło 8 godzin.
Sesja Bohosiewicz to nie jedyny smaczek styczniowej „Machiny". Magazyn publikuje również ekskluzywną sesję Roberta Brylewskiego, wokalisty, gitarzysty, kompozytora i autora tekstów, lidera i współzałożyciel m.in. Brygady Kryzys i Armii. Na łamach „Machiny" Brylewski przedzierzgnął się w ocalałego z zagłady atomowej Lubanskiego w kombinezonie stratosferycznym. Mówi o końcu świata, o wartościach, o rodzinie, o kulturze i o muzyce. Zapowiada, że uwieczni Lubanskiego w komiksie.
W „Machinie" również wywiad z Peją. O alkoholu, o judo, które latami trenował, o rodzinie i o emocjach. O polskim hip-hopie, o muzyce i o nowej płycie. I o tym, że jeżeli zostanie skazany za incydent w Zielonej Górze, skończy z muzyką.
Nowy rok to nowe wyzwania. W styczniowym numerze „Machiny" debiutuje rubryka „Moda". A w pop-modzie w 2010 r. - istna dżungla. Cętki, plamki, łatki, kły, pazury i futra. A wszystko pod hasłem: człowiek to zwierzę.
W styczniowej „Machinie" także prognozy na 2010 r. w kulturze - co się wydarzy, co na pewno nie, co w literaturze, co w muzyce, co w kinie, a co w obyczajach i na co dzień. Poza tym najnowsze trendy w Internecie i w realu, hasła, przedmioty i kierunki. Niezbędnik dla tych, którzy chcą być na czasie.
Styczniowa „Machina" trafiła do sprzedaży również w wersji z płytą DVD, a na niej film „Więzień nienawiści" z Edwardem Nortonem w roli młodego neonazisty, za którą dostał nominację do Oscara. Cena magazynu z płytą wynosi 9,90 zł, bez płyty - 7,99.
Nowej „Machinie" towarzyszy kampania promocyjna w Internecie na portalach: Onet.pl, Mediarun.pl, gazeta.pl, film.com.pl, dlaczego.com. Za kreacje oraz zakup mediów odpowiada Media Point Group.