Z rankingiem najseksowniejszych aktorek oraz przewodnikiem po coraz popularniejszym kinie Bollywood ukazuje się lutowy numer miesięcznika „FILM". Na okładce - bezsprzeczna liderka rankingu, królowa tego typu zestawień, Angelina Jolie.
Oprócz Jolie w rankingu najpiękniejszych światowego kina znalazły się m.in. Monica Belucci, Keira Knightley, Charlize Theron, Scarlett Johannson, Penelope Cruz, Charlotte Gainsbourgh, a rodzimych gwiazd - Karolina Gruszka i Katarzyna Figura. Autorkami rankingu są kobiety, ale jak podkreślają, zestawienie i tak jest subiektywne. Kogo brakuje, kto się w nim znalazł, czyja obecność zaskakuje - TOP 20 najbardziej seksownych aktorek w lutowym „FILMIE".
„FILM" w lutym poświęca też miejsce fenomenowi kina hinduskiego, kiedyś synonimu kiczu, dzisiaj coraz częściej docenianego i trafiającego na duże ekrany. Dla tych, którym nazwisko Sharukh Khan niewiele mówi - krótki przewodnik po najpopularniejszych na Zachodzie filmach Bollywood i wcieleniach hinduskiego megagwiazdora, czolowego amanta, a przy okazji całkiem niezłego aktora, Sharukha Khana.
W magazynie również megagwiazdor i amant z Hollywood - Richard Gere. Opowiada o roli we wchodzącym na ekrany filmie „Amelia Earhart", o buddyzmie, medytacji i o tym, dlaczego żona omal nie wyrzuciła go z domu. Wywiad z Richardem Gere - w lutowym wydaniu „FILMU". A dla fanów rodzimego kina - wywiad z Katarzyną Maciąg, którą szeroka publiczność kojarzy przede wszystkim z popularnego serialu, a które dala się poznać również w wielkoekranowych produkcjach. Za kilka dni będzie ją można oglądać w „Randce w ciemno". „FILMOWI" mówi m.in. o grze w teatrze, pracy na planach filmowych i roli u jednego z najciekawszych reżyserów niemieckich.
„FILM" jest dostępny również w wersji z płytą DVD. Na płycie tym razem „Duchy Goi" Milosa Formana, dramat biograficzny z Natalie Portman i Javierem Bardemem. Cena magazynu z DVD wynosi 9,99 zł, magazyn bez płyty kosztuje 6,99 zł.
Najciekawsze materiały nowego numeru magazynu „FILM" można przeczytać na portalach Onet i Filmweb. Towarzyszy mu kampania internetowa w serwisach: Stopklatka.pl, Mediarun.pl, Grono.net, Film.com.pl, Machina.pl i Dlaczego.com.pl.