Rekordowy styczeń i dobre oceny Sport24.pl

Rekordowy styczeń i dobre oceny Sport24.pl

 

Sport24.pl umacnia swoją pozycję na rynku portali o tematyce sportowej. Styczeń 2010 był najlepszym miesiącem w historii portalu pod względem statystyk - serwis odwiedziło ponad 300 000 unikalnych użytkowników. Pozwoliło to na umocnienie się w dziesiątce największych portali sportowych w Polsce. Sport24.pl zajął też bardzo dobre 6. miejsce w rankingu internetowych serwisów sportowych opracowanym przez miesięcznik PRESS (nr 2/2010).


Duża liczba unique users przełożyła się również na liczbę wyświetleń strony - ponad 6 milionów odsłon. „Statystyki odzwierciedlają, że portal dynamicznie się rozwija. To nie jest przypadkowy wynik" - podkreśla Michał Gorajek, prezes Sport24.pl. - „Obraliśmy strategię dynamicznego rozwoju serwisu i konsekwentnie ją realizujemy. Powoli przymierzamy się do zmian na portalu, które uczynią go jeszcze bardziej czytelnym i przejrzystym, przyjaznym użytkownikowi. Chcemy rozbudować narzędzia i funkcjonalności serwisu, aby dać użytkownikowi jeszcze większe możliwości personalizacji i jeszcze więcej rozrywki" - podkreśla Gorajek.

 

Klucza do sukcesu Sport24.pl Gorajek upatruje w trzech głównych obszarach - kumulacji ważnych wydarzeń sportowych, skutecznych mechanizmach zarządzania portalem oraz coraz częstszej obecności brandu Sport24.pl podczas wielkich wydarzeń sportowych takich jak m.in. tegoroczny Puchar Świata w Zakopanem czy Lotos Cup, którego Sport24.pl był strategicznym patronem medialnym. „To dobra droga, bo pozwala na szybkie zwiększenie rozpoznawalności brandu" - analizuje Gorajek. - „W przyszłości chcemy jeszcze mocniej angażować się w tego typu działania, również te z pogranicza sportu i biznesu". 

 

W rankingu miesięcznika PRESS (2/2010) „Najlepsze WWW sporcie" Sport24.pl zajął 6. miejsce wśród 15 ocenianych serwisów. To bardzo dobra pozycja, biorąc pod uwagę że oceny dokonywali eksperci, a konkurencja była silna. „Oczywiście traktujemy ten ranking jako rodzaj zabawy" - komentuje Gorajek. - „Cieszy nas jednak to, że w pokonanym polu zostawiliśmy takie serwisy, jak Sports.pl, Sport.onet.pl czy Sport.wp.pl". Eksperci docenili Sport24.pl przede wszystkim za aktualność, interaktywność oraz rozbudowaną część społecznościową.