W związku z planami dynamicznego rozwoju oraz projektami specjalnymi, Platforma Mediowa Point Group, wydawca tygodnika WPROST rozpoczęła rekrutację na stanowisko dyrektora marketingu i strategii marki WPROST.
Nowy dyrektor marketingu i strategii WPROST będzie odpowiedzialny m.in. za opracowywanie i wdrażanie długofalowej strategii rozwoju marki WPROST, opracowywanie i realizację projektów specjalny pod marką WPROST, badanie rynku i dostosowywanie działań adekwatnie do potrzeb rynku. Będzie czynnie uczestniczył w procesie podejmowania kluczowych decyzji związanych z marką WPROST.
Wydawca WPROST nie ukrywa, że zależy mu na osobie z doświadczeniem w kreowaniu strategii marketingowej i zarządzaniu marką. „Kluczowe znaczenie będzie miało doświadczenie nowego dyrektora oraz jego dotychczasowe osiągnięcia. Szukamy osoby, która od razu wejdzie w projekt o nazwie WPROST i będzie w stanie udźwignąć nasze oczekiwania oraz wyzwania, jakie stoją przed WPROST" - mówi Michał M. Lisiecki, prezes AWR WPROST.
Po zmianach właścicielskich oraz kadrowych w AWR WPROST obecnie trwają prace nad nową strategią dla tygodnika, która pozwoli na przywrócenie mu pozycji lidera rynku wśród tygodników opinii. W pracach nad strategią wydawcę będzie wspierać jedna z agencji strategicznych.
Szczegółowe wymagania wobec kandydatów na dyrektora marketingu i strategii WPROST można znaleźć w ogłoszeniu na stroniehttp://www.point-group.pl/wykaz_ogloszen.html oraz w tygodniku WPROST.