Młodzi, bogaci i do wzięcia - najlepsze partie w raporcie

Młodzi, bogaci i do wzięcia - najlepsze partie w raporcie

 

Są młodzi, atrakcyjni i bajecznie bogaci, a w dodatku wolni. Kto? Między innymi Charlotte Casiraghi, Georgina Bloomber, siostry Olsen, Sam Branson, Amanda Hearst, Emma Watson. Choć pochodzą z różnych środowisk, wszystkich łączy to, że nie przekroczyli jeszcze 30. roku życia, mają gigantyczne fortuny, niebanalne hobby oraz studiują lub studiowali na najlepszych uczelniach świata. 12 najgorętszych partii świata prezentuje raport w najnowszym, lutowym magazynie „?dlaczego".


Przy takiej okazji nie mogło oczywiście zabraknąć osoby, stanowiącej obiekt największego pożądania, następcy brytyjskiego tronu, księcia Williama, który pojawia się na okładce lutowego wydania. Kocha go prasa, kochają go kobiety na całym świecie. Jest młody, przystojny, inteligentny, ma poczucie humoru oraz szansę, że już wkrótce przejmie część obowiązków królowej, zaś z czasem z księcia Williama stanie się królem Wilhelmem V. Czy zasługuje więc na miano ciacha numer 1? Zdecydowanie.

 

Niestety, ani książę William, ani inni młodzi bogacze nie bywają w polskich klubach studenckich. Chyba że incognito. Gdyby jednak mieli taką chęć, magazyn „?dlaczego" z pomocą przychodzi im, a także wszystkim polskim studentom, publikując coroczny ranking klubów. Który lokal jest najlepszy? Jak się okazuje, koszalińska kreślarnia, która wygrywa drugi rok z rzędu. Tuż za nią uplasował się obchodzący jubileusz 50-lecia Pinokio ze Szczecina. W zestawieniu najlepszych klubów nie ma niestety żadnych lokali z Warszawy, Poznania, Łodzi, Lublina czy Białegostoku. Gdzie zatem kwitnie studenckie życie - najlepiej sprawdzić w rankingu „?dlaczego".

 

Lutowe „?dlaczego" jest dostępne z płytą DVD - a na niej kultowy „Obywatel Kane" Orsona Wellesa. Cena magazynu z płytą wynosi 9,99 zł, bez płyty - 5,99 zł.

 

Nowemu numerowi „?dlaczego" towarzyszy kampania internetowa na portalach Stopklatka i Grono.net oraz w serwisach należących do PMPG SA - Korba.pl, Machina.pl, Film.com.pl. Za kreacje i zakup mediów odpowiada Media Point Group.