Aleksandra Mątkiewicz i Marcin Godlewski dołączyli do Agencji BTL Point Group. Mątkiewicz objęła stanowisko COO, a Godlewski dołączył do zespołu jako drugi Client Service Director.
Aleksandra Mątkiewicz wcześniej przez ponad 3 lata zarządzała agencją Brainshop U-boot. Pracę w branży marketingowej i reklamowej rozpoczęła 16 lat temu, obejmując dział reklamy w firmie Grundig Polska. Mątkiewicz prowadziła także program w TVN i byłą prezenterką radiową w Antyradiu i Radio Kolor. Obecnie prowadzi program Strefa Wolnych Myśli w WP.TV.
Jednocześnie w związku z dynamicznym rozwojem BTL Point Group oraz ze zmianą pozycjonowania agencji, Zarząd BTL Point Group zdecydował, że Dział Obsługi Klienta będzie prowadzony przez dwóch Client Service Director'ów. Do Justyny Popławskiej, która pełni funkcję Client Service Directora od 2008 r., dołączył Marcin Godlewski.
Godlewski jest związany z branżą reklamową od 12 lat. Pracował w agencjach sieciowych m.in. JWT oraz Draft FCB + Ad Fabryka. W tej ostatniej prowadził zespół Client Service. Przez ostatni rok pracował dla agencji reklamowej DSK jako Client Service Director. Odpowiadał za budowę lokalnej marki, wprowadzenie międzynarodowych standardów w dziale CS, a także za przygotowywanie strategii dla klientów agencji.
W BTL Point Group Godlewski wraz z zespołem będzie odpowiadał za wdrożenie nowej strategii rozwoju Agencji, repozycjonowanie Agencji oraz koordynację pracy zespołu Client Service i new business.
BTL Point Group to agencja reklamowa wchodząca w skład holdingu Platformy Mediowej Point Group SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Świadczy usługi zintegrowanej komunikacji marketingowej, od strategii przez kreację i produkcję po wdrożenie. Dzięki skoordynowanym działaniom, unikatowym i nowoczesnym narzędziom komunikacji oraz strukturze obejmującej cały kraj, agencja realizuje kompleksowe działania z zakresu komunikacji marketingowej.
BTL Point Group pracuje dla wielu polskich i międzynarodowych marek, m.in. Adidas, BOŚ, Bols, Jack Daniels, Jameson, Nike, Pepsi, Philips, Puma, RUCH, Sony, Sony Ericsson, Vistula, Żywiec. Agencja realizuje także projekty z zakresu event marketingu - od prezentacji w miejscach sprzedaży po wielkie gale transmitowane przez stacje telewizyjne.
W 2009 r. BTL Point Group pracowała dla znaczących klientów z sektora bankowego, finansowego, telekomunikacyjnego oraz FMCG m.in. BOŚ Bank, PKO BP, PZU, Sony Ericsson, TP oraz Müller Polska. Agencja przygotowała także kampanię społeczną promującą zatrudnianie niepełnosprawnych na zlecenie Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.