Trwa II etap plebiscytu Studencki Produkt Roku® 2010 - jubileuszowej, 10. edycji plebiscytu, w którym studenci wybierają ulubione marki, produkty i usługi.
W plebiscycie Studencki Produkt Roku® studenci wybierają swoje ulubione marki, produkty i usługi w 25 kategoriach. W pierwszym etapie nominowane zostały te, które ich zdaniem zasługują na tytuł Studenckiego Produktu Roku®. W drugim etapie studenci mogą głosować na jedną z pięciu marek w każdej kategorii. Produkt, który uzyska największą liczbę głosów, zostanie Studenckim Produktem Roku® 2010.
Głosować w plebiscycie można na dwa sposoby - przesyłając na adres redakcji stronę z zaznaczonymi odpowiednimi polami wyciętą z magazynu lub za pośrednictwem strony www.dlaczego.com.pl/studencki_produkt_roku
Zwycięzcy zostaną nagrodzeni tytułem Studenckiego Produktu Roku® 2010 podczas uroczystej gali w maju tego roku.
Celem plebiscytu - oprócz wyłonienia najpopularniejszych i najbardziej przyjaznych studentom marek i produktów - jest również zwrócenie uwagi firm na studentów jako na grupę konsumencką.
Studencki Produkt Roku® to jedyny plebiscyt na rynku mediów studenckich. Jest organizowany nieprzerwanie od 10 lat. Według badań i ankiet czytelniczych rozpoznawalność plebiscytu i marki SPR szacuje się na poziomie 80% w grupie docelowej. Niewątpliwie sama nominacja oraz zdobycie tytułu - STUDENCKIEGO PRODUKT ROKU® - jest ogromną wartością dla wyróżnionych brandów. SPR jako marka sama w sobie jest tytułem bardzo prestiżowym, który ma bezpośrednie przełożenie na pozytywny wizerunek marki.