Platforma Mediowa Point Group pracuje nad nową strategią dla wchodzącej w skład Grupy Kapitałowej PMPG SA agencji reklamowej. Planuje również rebrandig agencji i nie wyklucza jej połączenia z innym działającym na rynku podmiotem.
Celem nowej strategii jest repozycjonowanie agencji, której nawet nazwa może być myląca dla potencjalnych klientów. BTL Point Group świadczy bowiem pełne spektrum usług zintegrowanej komunikacji marketingowej, a nie tylko usługi z zakresu BTL. Nazwa jest historyczna.
PMPG nie wyklucza połączenia agencji z innym podmiotem działającym na rynku. „Zależy nam na partnerze, który będzie uzupełniał nasze kompetencje, tak, aby w efekcie, dzięki synergii powstała nowa jakość i abyśmy mogli wspólnie oferować najlepsze rozwiązania z zakresu zintegrowanej komunikacji" - mówi Michał M. Lisiecki, prezes PMPG. Na razie spółka prowadzi przegląd rynku w poszukiwaniu potencjalnych partnerów.
Nad strategią dla nowej agencji pracuje zespół, w skład którego wchodzą m.in. Michał M. Lisiecki, Andrzej Chmiel - członek Rady Nadzorczej PMPG SA, współtwórca i dyrektor marketingu Direct Capital Group, wcześniej przez ponad 12 lat związany z Pepsi oraz David Williams, Business Strategy Advisor, wcześniej związany m.in. z londyńską Saatchi&Saatchi, były członek Rady Nadzorczej PMPG SA. W prace zaangażowane są również osoby zarządzające bieżącą pracą agencji.
BTL Point Group to agencja reklamowa wchodząca w skład holdingu Platformy Mediowej Point Group SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Świadczy usługi zintegrowanej komunikacji marketingowej, od strategii przez kreację i produkcję po wdrożenie. Dzięki skoordynowanym działaniom, unikatowym i nowoczesnym narzędziom komunikacji oraz strukturze obejmującej cały kraj, agencja realizuje kompleksowe działania z zakresu komunikacji marketingowej. Agencja pracuje i pracowała dla wielu polskich i międzynarodowych marek, m.in. Adidas, BOŚ, Bols, Jack Daniels, Jameson, Nike, Pepsi, Philips, Puma, RUCH, Sony, Sony Ericsson, TP, Vistula, Żywiec. W 2009 r. agencja realizowała kampanie telewizyjne dla Banku Ochrony Środowiska SA, a także telewizyjno-radiową kampanię społeczną promującą zatrudnianie niepełnosprawnych na zlecenie Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. BTL Point Group realizuje także projekty z zakresu event marketingu - od prezentacji w miejscach sprzedaży po wielkie gale i koncerty transmitowane przez stacje telewizyjne (m.in. Złote Kaczki).
Przewagą konkurencyjną BTL Point Group jest to, że będąc spółką zależną Platformy Mediowej Point Group, może zaoferować nie tylko usługi z zakresu strategii i kreacji czy realizacji kampanii, ale również wykorzystać unikalne kanały dotarcia, do interesujących grup docelowych, w tym media wydawane przez spółki Grupy Kapitalowej PMPG SA.