Z WPROST do pracy

Z WPROST do pracy

Tygodnik WPROST uruchomił nową sekcję ogłoszeń drobnych. „WPROST DO PRACY" to kolumna, na której oprócz ogłoszeń rekrutacyjnych w nietypowym formacie, znajdują się również krótkie informacje z rynku pracy.

Nowa kolumna ukazała się po raz pierwszy w 33. numerze tygodnika WPROST, 9 sierpnia. Docelowo mają się w niej znajdować ogłoszenia rekrutacyjne na stanowiska menadżerskie i wyższej kadry zarządzającej. Wydawca nie wyklucza współpracy z serwisami rekrutacyjnymi.

Koszt jednego modułu reklamowego w sekcji „WPROST do pracy" wynosi 1500 zł netto. Moduły można łączyć. Szczegółowych informacji o ofercie udziela Biuro Reklamy tygodnika WPROST, e-mail: reklama@wprost.pl.

Kolumna „WPROST do pracy" to uzupełnienie oferty tygodnika o segment drobnych ogłoszeń rekrutacyjnych w wersji drukowanej. W Internecie Wprost24.pl współpracuje z serwisem rekrutacyjnym Otopraca.pl i promuje oferty pracy zamieszczane w tym serwisie.

*****

Tygodnik WPROST to jeden z wiodących ogólnopolskich tygodników społeczno-informacyjnych i jedno z najczęściej cytowanych mediów prasowych. Ukazuje się od 1982 r. Według Instytutu Monitorowania Mediów, w 2009 r. tygodnik WPROST był wśród dziesięciu mediów najczęściej cytowanych przez inne media mediów, jako pierwszy z tygodników.  Wydawcą tygodnika WPROST jest Agencja Wydawniczo-Reklamowa WPROST. Od końca grudnia 2009 r. jej większościowym udziałowcem jest Platforma Mediowa Point Group SA. Od maja 2010 redaktorem naczelnym WPROST jest Tomasz Lis. Pod nowym kierownictwem WPROST ponownie jest najczęściej cytowanym tygodnikiem w Polsce (raport Instytutu Monitorowania Mediów za czerwiec 2010 r.).