Łukasz Janowski - Client Service Directorem w agencji BTL Point Group

Łukasz Janowski objął stanowisko Client Service Director w agencji BTL Point Group.

Do tej pory Janowski pełnił obowiązki Client Service Directora. Zajmował się przede wszystkim odbudową zespołu BTL Point Group oraz porządkowaniem struktur wewnątrz agencji. Trzon agencji tworzą osoby pracujące dla BTL Point Group od ponad dwóch lat. Sam Janowski pracuje w agencji ponad 3 lata, jako Senior Account Manager odpowiadał m.in. za realizację projektów ATL/BTL dla kluczowych Klientów agencji m.in. TEVA, Sony Ericsson, Wrigley i BOŚ.

*****

BTL Point Group to agencja reklamowa wchodząca w skład holdingu Platformy Mediowej Point Group SA (GPW: POINTGROUP, PGM), wydawcy m.in. tygodnika WPROST, miesięczników FILM i „Machina” oraz magazynu studenckiego „?dlaczego”. Dzięki strukturze holdingu agencja może oferować unikalne rozwiązania wykorzystujące potencjał mediów grupy. Agencja pracuje i pracowała dla wielu polskich i międzynarodowych marek, m.in. Adidas, BOŚ, Bols, Jack Daniels, Jameson, Nike, Pepsi, Philips, Puma, RUCH, Sony, Sony Ericsson, TEVA, TP, Vistula, Żywiec.

*****

Platforma Mediowa Point Group S.A powstała w 1997 r. z inicjatywy studenta Michała Lisieckiego, dzisiaj Prezesa Zarządu i jednego z głównych akcjonariuszy spółki. Od tego czasu konsekwentnie realizuje strategię rozwoju, inwestując w rozwój kolejnych przedsięwzięć oraz rozszerzając portfolio mediów. W Grupie PMPG SA działa również broker internetowy, broker OOH oraz sieć dystrybucji prasy. Od 2006 r. PMPG SA jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.