Katarzyna Murawska jest nowym Account Managerem w agencji BTL Point Group.
Murawska ostatnio pracowała w agencji Clos Brothers, gdzie prowadziła projekty m.in. dla Toyota Motor Poland oraz dla MaxFilm – Nove Kino Praha. Wcześniej była związana m.in. z agencjami TERMAR, EURO RSCG 4D i Szwejkowski. Pracowała dla Ustronianki, Mokate, Auchan Polska i Carrefour Polska.
W BTL Point Group poprowadzi projekty z zakresu ATL i BTL dla klienta z branży FMCG. Będzie również odpowiedzialna za projekty dla klientów wewnętrznych m.in. dla Machiny i Wprost.
To kolejna osoba, która dołącza do agencji BTL Point Group. Od stycznia dla Point Group pracują Natalia Sperkowska (copywriter) oraz Agnieszka Turowska (account manager).
*****
BTL Point Group to agencja reklamowa wchodząca w skład holdingu Platformy Mediowej Point Group SA (GPW: POINTGROUP, PGM), wydawcy m.in. tygodnika WPROST, miesięczników FILM i „Machina” oraz magazynu studenckiego „?dlaczego”. Dzięki strukturze holdingu agencja może oferować unikalne rozwiązania wykorzystujące potencjał mediów grupy. Agencja pracuje i pracowała dla wielu polskich i międzynarodowych marek, m.in. Adidas, BOŚ, Bols, Jack Daniels, Jameson, Nike, Pepsi, Philips, Puma, RUCH, Sony, Sony Ericsson, TEVA, TP, Vistula, Żywiec.
*****
Platforma Mediowa Point Group S.A powstała w 1997 r. z inicjatywy studenta Michała Lisieckiego, dzisiaj Prezesa Zarządu i jednego z głównych akcjonariuszy spółki. Od tego czasu konsekwentnie realizuje strategię rozwoju, inwestując w rozwój kolejnych przedsięwzięć oraz rozszerzając portfolio mediów. W Grupie PMPG SA działa również broker internetowy, broker OOH oraz sieć dystrybucji prasy. Od 2006 r. PMPG SA (GPW: POINTGROUP, PGM)jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Wśród wydawanych przez PMPG SA i jej spółki zależne tytułów są jeden z najbardziej opiniotwórczych tygodników na polskim rynku - tygodnik WPROST, najstarszy polski magazyn filmowy FILM, kultowy magazyn muzyczny „Machina” oraz magazyn studencki „?dlaczego”.