Karolina Ostrowska i Dorota Sokal – z DEM’a Promotion do BTL Point Group
Karolina Ostrowska i Dorota Sokal wzmocnią zespół agencji BTL Point Group. Ostrowska obejmie stanowisko Account Managera, Sokal – Senior Account Executive.
Obie do tej pory pracowały w DEM’a Promotion Polska. Ostrowska była Managerem Działu Projektów Promocyjnych i Eventowych. Pracowała dla kluczowych klientów agencji, m.in. Coty Polska, L’Oreal Polska, Unilever Polska, Tesco Polska, Kompanii Piwowarskiej, Grupy Żywiec oraz PZPN. Sokal jako Account Manager prowadziła projekty dla Unilever Polska.
W BTL Point Group Ostrowska i Sokal uzupełnią kolejny team menedżerski. Odpowiedzialne będą za realizację autorskiego programu Project School. Dodatkowo ich zadaniem będzie rozwój kompetencji field marketingu w agencji.
„Chcemy rozbudowywać kompetencje fieldmarketingowe, dlatego też udało się nam pozyskać bardzo doświadczone osoby, które przez lata pracowały w DEM’a Promotion. Silna struktura terenowa umożliwi nam realizowanie projektów sprzedażowych, których udział w strategiach komunikacyjnych staje się coraz większy” – mówi Łukasz Janowski, Client Service Director BTL Point Group.
To kolejne osoby, która z początkiem roku dołączą do agencji BTL Point Group. Od stycznia dla Point Group pracują Natalia Sperkowska (Copywriter) oraz Agnieszka Turowska (Account Manager). W lutym do agencji dołączyła też jako Account Manager Katarzyna Murawska.
*****
BTL Point Group to agencja reklamowa wchodząca w skład holdingu Platformy Mediowej Point Group SA (GPW: POINTGROUP, PGM), wydawcy m.in. tygodnika WPROST, miesięczników FILM i „Machina” oraz magazynu studenckiego „?dlaczego”. Dzięki strukturze holdingu agencja może oferować unikalne rozwiązania wykorzystujące potencjał mediów grupy. Agencja pracuje i pracowała dla wielu polskich i międzynarodowych marek, m.in. Adidas, BOŚ, Bols, Jack Daniels, Jameson, Nike, Pepsi, Philips, Puma, RUCH, Sony, Sony Ericsson, TEVA, TP, Vistula, Żywiec.
*****
Platforma Mediowa Point Group S.A powstała w 1997 r. z inicjatywy studenta Michała Lisieckiego, dzisiaj Prezesa Zarządu i jednego z głównych akcjonariuszy spółki. Od tego czasu konsekwentnie realizuje strategię rozwoju, inwestując w rozwój kolejnych przedsięwzięć oraz rozszerzając portfolio mediów. W Grupie PMPG SA działa również broker internetowy, broker OOH oraz sieć dystrybucji prasy. Od 2006 r. PMPG SA (GPW: POINTGROUP, PGM)jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Wśród wydawanych przez PMPG SA i jej spółki zależne tytułów są jeden z najbardziej opiniotwórczych tygodników na polskim rynku - tygodnik „WPROST”, najstarszy polski magazyn filmowy FILM, kultowy magazyn muzyczny „Machina” oraz magazyn studencki „?dlaczego”.