Jarosław Skorupa objął stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju Kluczowych Klientów w PMPG SA. Będzie odpowiadał za relacje z domami mediowymi oraz z najważniejszymi bezpośrednimi klientami grupy.
W związku ze wzrostem udziału domów mediowych w sprzedaży tygodnika WPROST oraz pozostałych mediów z portfolio Platformy Mediowej Point Group do głównych zadań nowego dyrektora będzie wzmocnienie zespołu odpowiedzialnego za relacje z domami mediowymi oraz rozbudowa zespołu Key Account Managerów odpowiedzialnych za współpracę z najważniejszymi klientami spółki. Do jego zadań będzie należało również przygotowywanie ofert dedykowanych obejmujących cały zakres usług świadczonych przez spółki z Grupy Kapitałowej PMPG SA.
Wraz ze Skorupą dział relacji z kluczowymi klientami zasilą Gabriela Kozicka i Agata Kordowicz.
Zmiany wynikają z przyjętej przez Zarząd strategii spółki w zakresie rozwoju działu sprzedaży i oferty grupy PMPG.
Jednocześnie z końcem miesiąca spółka zakończy współpracę z Ewą Rosiewicz, która kierowała działem agencyjnym WPROST.
Skorupa od blisko 10 lat pracuje w biurach reklamy wydawców prasy. Ostatnio był dyrektorem działu agencyjnego w Biurze Reklamy Dziennika Gazety Prawnej, a wcześniej - Gazety Prawnej. Wcześniej pracował w biurach reklamy m.in. "Rzeczpospolitej" oraz "Pulsu Biznesu".