nano stawia mocno na new business

nano stawia mocno na new business

Magdalena Pachulska dołączyła na początku sierpnia do zespołu agencji reklamowej nano, obejmując stanowisko business development managera.

Pachulska zdobywała doświadczenie zawodowe zarówno w agencjach PR, jak i reklamowych, m.in.: Brand Support, Ciszewski Marketing Sportowy, EmLab, PR Kwadrat. Pracowała dla Peugeot, Mazdy, Grupy Żywiec, Reeboka, Sony PlayStation, Play, Pfizera, Loreal, Polskiego Związku Motorowego.

„Obecnie prowadzimy zmasowane działania w zakresie new business, dlatego rozwijamy zespół, który skoncentruje się tylko na pozyskiwaniu nowych klientów agencji. Wkrótce do zespołu dołączy kolejna osoba” – zapowiada Łukasz Janowski, szef agencji nano.

nano to agencja reklamowa wchodząca w skład holdingu mediowego PMPG SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Jako integrator marketingowy, dzięki umiejętnemu łączeniu własnych narzędzi i kompetencji ze specjalistycznymi rozwiązaniami swoich partnerów, sprawnie i efektywnie realizuje komunikację w obszarze 360 stopni. Pracami agencji kieruje Łukasz Janowski, Client Service Director.