Magdalena Pachulska dołączyła na początku sierpnia do zespołu agencji reklamowej nano, obejmując stanowisko business development managera.
Pachulska zdobywała doświadczenie zawodowe zarówno w agencjach PR, jak i reklamowych, m.in.: Brand Support, Ciszewski Marketing Sportowy, EmLab, PR Kwadrat. Pracowała dla Peugeot, Mazdy, Grupy Żywiec, Reeboka, Sony PlayStation, Play, Pfizera, Loreal, Polskiego Związku Motorowego.
„Obecnie prowadzimy zmasowane działania w zakresie new business, dlatego rozwijamy zespół, który skoncentruje się tylko na pozyskiwaniu nowych klientów agencji. Wkrótce do zespołu dołączy kolejna osoba” – zapowiada Łukasz Janowski, szef agencji nano.
nano to agencja reklamowa wchodząca w skład holdingu mediowego PMPG SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Jako integrator marketingowy, dzięki umiejętnemu łączeniu własnych narzędzi i kompetencji ze specjalistycznymi rozwiązaniami swoich partnerów, sprawnie i efektywnie realizuje komunikację w obszarze 360 stopni. Pracami agencji kieruje Łukasz Janowski, Client Service Director.