WPROST – ostatni numer znika z kiosków, ale jest na aplikacjach mobilnych

WPROST – ostatni numer znika z kiosków, ale jest na aplikacjach mobilnych

Ostatni przedwyborczy numer tygodnika WPROST okazał się nie tylko hitem Internetu, ale również – kiosków. W wybranych punktach monitorowanych przez wydawcę egzemplarzy numeru 40/2011 brakowało już we wtorek po południu.

Zdaniem wydawcy, zniknięcie tygodnika z niektórych kiosków już w połowie tygodnia może być prognozą znacząco wyższej sprzedaży tego numeru. Średnie rozpowszechnianie płatne WPROST w lipcu 2011 r. wynosiło 125 880 egz., a nakład - 177 750 egzemplarzy*.

Nr 40 tygodnika WPROST jest również dostępny – podobnie jak numery archiwalne – w wersjach na urządzenia mobilne – iPady, iPhony oraz urządzenia z systemem Android. Tylko w pierwszej połowie września aplikację WPROST pobrało blisko 10 000 użytkowników.

Do końca września WPROST na urządzenia mobilne jest dostępne nieodpłatnie. Od października cena wydania będzie wynosiła 0,79 euro.

Nowy, 41 numer tygodnika WPROST, ukaże się już w powyborczy poniedziałek, 10 października. E-wydanie oraz wydania mobilne wyjątkowo  tym razem – z uwagi na ciszę wyborczą – będą dostępne w niedzielę o północy.

 *****

Tygodnik WPROST to jeden z wiodących ogólnopolskich tygodników społeczno-informacyjnych. Ukazuje się od 1982 r. Wydawcą tygodnika WPROST jest Agencja Wydawniczo-Reklamowa WPROST. Jej większościowym udziałowcem jest Platforma Mediowa Point Group SA. Redaktorem naczelnym WPROST jest Tomasz Lis. Tygodnik WPROST jest jednym z najczęściej cytowanych mediów i najczęściej cytowanym tygodnikiem opinii w Polsce.

*****

Platforma Mediowa Point Group jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW: POINTGROUP, PGM) działającą w segmencie mediów i komunikacji marketingowej. Wśród wydawanych przez PMPG SA i jej spółki zależne tytułów są m.in. tygodnik WPROST, najstarszy polski magazyn filmowy FILM oraz magazyn muzyczny MACHINA. Od września 2011 r. PMPG jest również wydawcą polskiej edycji magazynu Bloomberg Businessweek.

*dane ZKDP, liczba wydań w lipcu 2011 - 4