Kalambury z Flegaminą

Kalambury to nowa kampania reklamowa marki Flegamina – znanego od lat i cenionego przez miliony Polaków preparatu na kaszel.

Koncepcja kreatywna opiera się na wykorzystaniu motywu wielopokoleniowej rodziny grającej w jesienne, deszczowe popołudnie w popularną grę – kalambury. Przechodząc przez kolejne hasła, cała rodzina odgaduje w finale, iż chodzi właśnie o Flegaminę.

W ramach kampanii przygotowane zostały 2 spoty telewizyjne, każdy w dwóch wersjach - 30’’ oraz 15’’, oraz kreacje prasowe oraz materiały POS. Kampania telewizyjna zaplanowana na cały sezon jesienno-zimowy obejmuje zarówno duże stacje ogólnopolskie, jak i kanały tematyczne.

Przygotowaniem i realizacją koncepcji kreatywnej zajęła się agencja nano przy współpracy z domem produkcyjnym FilmIt oraz Badi Badi FX Studio.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Concept.

nano to agencja reklamowa wchodząca w skład holdingu mediowego PMPG SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Jako integrator marketingowy, dzięki umiejętnemu łączeniu własnych narzędzi i kompetencji ze specjalistycznymi rozwiązaniami swoich partnerów, sprawnie i efektywnie realizuje komunikację w obszarze 360 stopni. Pracami agencji kieruje Łukasz Janowski.