nano z nowym Account Managerem

Sebastian Lizakowski dołączył do zespołu agencji reklamowej nano na stanowisko Account Managera. 

Lizakowski doświadczenie zdobywał zarówno w agencjach sieciowych, jak i lokalnych (Gruppa66 Ogilvy, TBWA, JWT Warszawa, San Markos), pracując m.in. dla takich klientów jak: Mars Polska, Bayer, Beko Polska, Kraft Polska, Unilever, Michelin. Współpracował również z wydawnictwem Concept Publishing, koordynując pracę nad tworzeniem magazynów i folderów korporacyjnych oraz newsletterów dla PKO BP, Segece, GTC, BPCC.

W nano będzie odpowiedzialny obsługę nowo pozyskanego budżetu oraz za obsługę klientów wewnętrznych – m.in. Wprost i Bloomberg Businessweek Polska.

Lizakowski jest kolejnym Account Managerem, który dołączył do zespołu nano w związku z dynamicznym rozwojem agencji, która w tym roku pozyskała nowych znaczących klientów oraz zrealizowała kilka dużych kampanii m.in. kampanieę telewizyjną dla marki Flegamina oraz Project School dla Orlenu.

nano  to agencja reklamowa wchodząca w skład holdingu mediowego PMPG SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Jako integrator marketingowy, dzięki umiejętnemu łączeniu własnych narzędzi i kompetencji ze specjalistycznymi rozwiązaniami swoich partnerów, sprawnie i efektywnie realizuje komunikację w obszarze 360 stopni. Pracami agencji kieruje Łukasz Janowski, Client Service Director.