Rafał Grudowski dyrektorem Biura Reklamy w Platformie Mediowej Point Group

Rafał Grudowski dyrektorem Biura Reklamy w Platformie Mediowej Point Group

Rafał Grudowski obejmie od 1 grudnia stanowisko Dyrektora Biura Reklamy w Platformie Mediowej Point Group. Będzie odpowiadał za sprzedaż agencyjną, bezpośrednią oraz dział wsparcia sprzedaży.

Do głównych zadań nowego dyrektora będzie należało m.in. rozwijanie oferty cross-mediowej, uwzględniającej zarówno prasę, jak i Internet oraz urządzenia mobilne, a także eventy.

Rafał Grudowski był związany z Ringer AxelSpringer Polska, gdzie przez ostatni rok pełnił funkcję dyrektora wsparcia marketingowego i odpowiadał za przygotowanie strategii marketingowych dla klientów Biura Reklamy, a także za strategie sprzedaży i rozwój oferty reklamowej. Wcześniej był zastępcą dyrektora Biura Reklamy Prasy Codziennej, które pracowało dla dzienników „Fakt”, „Dziennik”, „Przegląd Sportowy” i „Sport”. Uczestniczył również we wprowadzaniu na rynek dziennika „Fakt” jako jego dyrektor ds. sprzedaży. Jako ekspert prowadzi wykłady dotyczące planowania kampanii reklamowych, technik sprzedaży, promocji i marketingu w wydawnictwie.

Platforma Mediowa Point Group jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW: POINTGROUP, PGM) działającą w segmencie mediów i komunikacji marketingowej. Wśród wydawanych przez PMPG SA i jej spółki zależne tytułów są m.in. tygodnik WPROST, najstarszy polski magazyn filmowy FILM oraz magazyn muzyczny MACHINA. Od września 2011 r. PMPG jest również wydawcą polskiej edycji magazynu Bloomberg Businessweek.