nano wygrywa budżet mBanku i MultiBanku

nano wygrywa budżet mBanku i MultiBanku

Agencja  nano  dołączyła do  grona firm współpracujących z mBankiem  i MultiBankiem (banki detaliczne wchodzące w skład Grupy BRE Bank) w  zakresie obsługi kreatywnej. To wynik rozstrzygniętego pod koniec 2011 roku przetargu BRE Banku. 

Nano ma odpowiadać  za obsługę BTL wraz z elementami interactive. Podpisana umowa ma charakter ramowy .

Za obsługę  detalicznych marek  BRE Banku w agencji odpowiedzialny jest zespół kierowany przez Sebastiana Lizakowskiego.


nano  to agencja reklamowa wchodząca w skład holdingu mediowego PMPG SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Jako integrator marketingowy, dzięki umiejętnemu łączeniu własnych narzędzi i kompetencji ze specjalistycznymi rozwiązaniami swoich partnerów, sprawnie i efektywnie realizuje komunikację w obszarze 360 stopni. Pracami agencji kieruje Łukasz Janowski, Client Service Director.