PMPG rekrutuje naczelnego Bloomberg Businessweek Polska

PMPG rekrutuje naczelnego Bloomberg Businessweek Polska

Platforma Mediowa Point Group rozpoczęła rekrutację redaktora naczelnego „Bloomberg Businessweek Polska”.  

Kandydat na redaktora naczelnego tego jedynego na polskim rynku dwutygodnika ekonomicznego, który jest polską edycją jednego z najbardziej wpływowych magazynów na świecie, powinien mieć  co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu redakcją prasową oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w zakresie publicystyki ekonomicznej.

Aplikacja (cv zawodowe) można przesyłać pod adresem: rekrutacja@point-group.pl.

Nazwisko nowego redaktora naczelnego powinno być znane do końca marca.

Dotychczasowy redaktor naczelny „Bloomberg Businessweek Polska”, Michał Kobosko, jest obecnie redaktorem naczelnym tygodnika WPROST. Pracami redakcji kieruje zastępca redaktora naczelnego, Michał Gajewski.

„Bloomberg Businessweek Polska” to polska edycja jednego z najbardziej wpływowych magazynów na świecie. Ukazuje się od września 2011 r. Jego wydawcą jest Point Group Business Unit, spółka zależna Platformy Mediowej Point Group SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Magazyn jest wydawany na licencji Bloomberg L.P., wydawcy „Bloomberg Businessweek”. To pierwsza międzynarodowa licencja od czasu przejęcia magazynu „Businessweek” przez Bloomberg w 2009 roku.

Platforma Mediowa Point Group jest polskim holdingiem medialnym notowanym na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Od 2010 r. spółka jest wydawcą tygodnika WPROST. Ponadto w portfolio PMPG SA znajduje się najstarszy polski magazyn filmowy  „Film” oraz serwisy internetowe, m.in. Wprost24.pl, Businesstoday.pl, Machina.pl, Sport24.pl, Ototrend.pl.