Doświadczony account manager wzmacnia obsługę klienta agencji nano

Doświadczony account manager wzmacnia obsługę klienta agencji nano

Julita Tomczyk objęła stanowisko account managera w agencji nano. Będzie odpowiadała za nowo pozyskany przez agencję budżet klienta oraz wsparcie działań new business.

Tomczyk swoje 15-letnie doświadczenie zdobywała w takich agencjach jak: Grupa 66/Ogilvy, ART.FM (przy RMF FM), Fruits&Friends, SG Marketing. Pracowała m.in. dla Novartis Consumer Health, Velux, Henkel, Reckitt Benckiser, Master Foods Polska, Orlen, Merck Polska, Epson, Beiersdorf-Lechia, Kraft Foods Polska, L’Oreal Polska, Commercial Union - Aviva, GlaxoSmithKline czy Sanofi Pasteur.

„Cieszę się, że do zespołu agencji dołączyła kolejna doświadczona osoba. Będzie dużym wsparciem przy projektach przetargowych oraz przy obsłudze nowych budżetów, które udało się nam ostatnio pozyskać” – mówi Łukasz Janowski, który kieruje pracami nano.

To kolejny doświadczony account manager, który dołączył do zespołu w ostatnim czasie. Pod koniec ubiegłego roku pracę w nano rozpoczął Sebastian Lizakowski, który odpowiada za obsługę budżetów TEVA oraz BRE Banku.

nano to agencja reklamowa wchodząca w skład holdingu mediowego PMPG SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Jako integrator marketingowy, dzięki umiejętnemu łączeniu własnych narzędzi i kompetencji ze specjalistycznymi rozwiązaniami swoich partnerów, sprawnie i efektywnie realizuje komunikację w obszarze 360 stopni. Pracami agencji kieruje Łukasz Janowski, Client Service Director.