Dwudziesty numer dwutygodnika „Bloomberg Businessweek Polska”, który ukaże się 1 października, będzie ostatnim wydanym przez Point Group Business Unit, spółkę zależną Platformy Mediowej Point Group S.A. (GPW: POINTGROUP, PGM).
Rezygnacja z wydawania „Bloomberg Businessweek Polska” jest spowodowana tym, że wciągu roku magazyn nie osiągnął zakładanych wyników biznesowych i nie przekroczył progu rentowności. Większość zespołu otrzymała wypowiedzenia.
„Dziękuję Michałowi Kobosko, obecnie naczelnemu WPROST, i Cezaremu Szymankowi, którzy podjęli się wprowadzenia tytułu na rynek i pracy nad nim i którym udało się wdrożyć najwyższe standardy dziennikarstwa ekonomicznego. Podziękowania też należą się zespołowi, który te standardy realizował, tworząc jedno z najciekawszych pism biznesowych w Polsce” – mówi Michał M. Lisiecki, prezes PMPG, wydawca „Bloomberg Businessweek Polska”.
Powyższe działania są związane z restrukturyzacją portfela przedsięwzięć PMPG SA i skupieniu na przedsięwzięciach o wyższej rentowności.
„Bloomberg Businessweek Polska” to polska edycja jednego z najbardziej wpływowych magazynów na świecie. Ukazywał się od września 2011 r. Magazyn jest wydawany na licencji Bloomberg L.P., wydawcy „Bloomberg Businessweek”. Łącznie ukazało się 29 numerów polskiej edycji pisma. Od sierpnia 2012 redakcją kierował Cezary Szymanek. W sierpniu „BBWP” znalazł się w zestawieniu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce według raportu Instytutu Monitorowania Mediów. Na publikacje dwutygodnika powoływano się 26 razy.