Nowy layout tygodnika, nowa witryna wprost.pl na 30 lat WPROST.  Jesienna kampania „To, co najważniejsze. WPROST”

Nowy layout tygodnika, nowa witryna wprost.pl na 30 lat WPROST. Jesienna kampania „To, co najważniejsze. WPROST”

To, co najważniejsze. WPROST” – to hasło trwającej właśnie jesiennej kampanii tygodnika WPROST. Spoty WPROST można zobaczyć w wybranych stacjach telewizyjnych, a od piątku – także w sieci kin Cinema City przed projekcjami filmów.

Kampania jest elementem obchodów 30-lecia tygodnika WPROST. Oprócz spotów telewizyjnych (m.in. w telewizji Polsat, TV4, 4Fun, Rebel TV i Chillout), na antenach największych rozgłośni ogólnopolskich, Polskiego Radia, Radia Zet i RMF,  emitowane są spoty radiowe, a reklamy prasowe zostały opublikowane na łamach wybranych dzienników (Puls Biznesu, Dziennik Gazeta Prawna). Trwa również kampania internetowa WPROST – różne formy reklamowe pojawiają się w serwisach WP, Onet, Interia, Gazetaprawna.pl, dziennik.pl, forsal.pl, iplex, Bankier.pl oraz w serwisach PMPG. Za kreacje oraz planowanie i zakup mediów odpowiada Dział Promocji Platformy Mediowej Point Group. 

Kampania na 30. urodziny WPROST to nie jedyna okazja do pokazania czytelnikom nowego – najnowocześniejszego na polskim rynku prasowym - layoutu tygodnika i jego odświeżonego logo. Przez cały październik użytkownicy Facebooka mogą czytać bieżące wydania tygodnika nieodpłatnie w aplikacji social reader. Dlaczego i jak WPROST zmienił swoją szatę graficzną – tłumaczyli redaktor naczelny Michał Kobosko oraz dyrektor artystyczny, autor nowej makiety, Kasper Skirgajłło-Krajewski. Layout tygodnika spotkał się z pozytywnym przyjęciem zarówno w branży medialnej, jak i wśród czytelników.  

Obchodzący w tym roku 30. urodziny tygodnik WPROST to jeden z wiodących ogólnopolskich tygodników społeczno-informacyjnych. Ukazuje się od 1982 r. Redaktorem naczelnym WPROST jest Michał Kobosko. Tygodnik WPROST jest jednym z najczęściej cytowanych mediów i najczęściej cytowanym tygodnikiem opinii w Polsce. W sierpniu 2012 media aż 448 razy powoływały się na publikacje tygodnika WPROST. To rekordowa liczba cytowań tygodnika w ciągu ostatnich dwóch lat.

Od początku września fragmenty najciekawszych materiałów z tygodnika, a także ekskluzywne materiały własne i multimedialne są dostępne w nowym serwisie Wprost.pl wydawanym przez newsroom kierowany przez Sylwestra Latkowskiego. W serwisie Wprost.pl można przeczytać również gorące komentarze i opinie na temat bieżących wydarzeń oraz blogi dziennikarzy WPROST, a także m.in. publicystów i polityków niezwiązanych z tygodnikiem. We wrześniu serwis Wprost.pl odnotował 1 157 000 unikalnych użytkowników i 4 747 393 odsłon (dane Gemius Traffic). To dwa razy więcej użytkowników i ponad 40 proc. więcej odsłon niż przed rokiem.

Rośnie również liczba fanów WPROST w serwisach społecznościowych. Fanpage WPROST na Facebooku ma ponad 25 tys. fanów, profil na Twitterze (@TygodnikWPROST) śledzi 22,5 tys. osób.        

*****

Nowy WPROST trafia do kiosków co tydzień w poniedziałek. E-wydanie tygodnika jest dostępne już w niedzielę w południe.E-wydanie jest dostępne na stronie tygodnika (ewydanie.wprost.pl) oraz u dystrybutorów prasy elektronicznej, m.in. na witrynach e-kiosk (www.e-kiosk.pl), eGazety (www.egazety.pl) oraz Nexto (www.nexto.pl). WPROST jest również dostępne w wydaniu na tablety i smartfony w App Store oraz na Android Market. WPROST można też czytać na Facebooku.

Przydatne linki:

WPROST na Youtube - http://tnij.org/wprost_tv

WPROST na Facebooku - http://tnij.org/wprost_fb

Czytaj WPROST na FB - http://tnij.org/wprost_na_fb

WPROST na Twitterze - http://tnij.org/wprosttweet

WPROST w Apple Store - http://tnij.org/wprost_w_itunes

WPROST w Google Play - http://tnij.org/wprost_w_googleplay

Blogi WPROST - http://www.wprost.pl/blogi/

WPROST - http://www.wprost.pl