Specjalna sekcja reklamowa otwiera świąteczne wydanie tygodnika WPROST. Do standardowych reklam dodano na rozkładach ich malowane wersje. Partnerami sekcji są Orange, Orlen, PZU i Samsung.
Jednocześnie WPROST zaprosił Czytelników do wyboru najładniejszej malowanej reklamy. Na stronie internetowej www.wprost.pl/konkurs-swiateczny można głosować na najlepszy projekt. Co dziesiąty głosujący otrzyma w nagrodę półroczną prenumeratę tygodnika.
W specjalnej sekcji znalazła się również wyjątkowa reklama poświecona 30-leciu tygodnika WPROST. Na symbolicznym rysunku obrazującym ostatnie 30 lat historii Polski znaleźli się: Wojciech Jaruzelski, Lech Wałęsa, ks. Jerzy Popiełuszko, Jan Paweł II, Lech Kaczyński, Jarosław Kaczyński, Bronisław Komorowski, Aleksander Kwaśniewski, Tadeusz Mazowiecki, Donald Tusk, Janusz Palikot, Adam Małysz i Justyna Kowalczyk.
W reklamie WPROST znalazło się także słowo od wydawcy: „To, co najważniejsze” – to motto, jakim co tydzień kieruje się zespół tygodnika „Wprost”, który już od 30 lat opisuje i interpretuje otaczającą nas rzeczywistość. Pierwsze wydanie „Wprost” ukazało się 5 grudnia 1982, a ówczesny zespół redakcyjny zakończył wstępniak zdaniem, które do dziś nie straciło na aktualności i które niezmiennie znajduje odzwierciedlenie w zawartości tygodnika: „Jedno możemy obiecać naszym Czytelnikom: może to nam sie czasem nie udawać, ale zawsze będziemy się starać pisać w p r o s t”. Jako wydawca tygodnika „Wprost”, dziękuję za te wspólne 30 lat wszystkim Czytelnikom, Partnerom oraz byłym i obecnym Pracownikom. To dzięki Wam i wspólnie z Wami co tydzień udowadniamy, że „każde ryzyko jest warte tego, by je podjąć, pod warunkiem, ze podejmiemy je z ważnych powodów i po to, by sprawić, że życie stanie się lepsze”. I chcemy to nadal udowadniać – napisał Michał M. Lisiecki, prezes Platformy Mediowej Point Group.
Autorką malowanych reklam jest Anna Halarewicz – absolwentka wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych, której prace były prezentowane na kilkudziesięciu wystawach w Polsce i za granicą.
Świąteczny numer WPROST w kioskach od poniedziałku, 17 grudnia 2012 r. E-wydanie tygodnika – w niedzielę o godz.20. E-wydanie jest dostępne na stronie tygodnika (ewydanie.wprost.pl) oraz u dystrybutorów prasy elektronicznej, m.in. na witrynach e-kiosk (www.e-kiosk.pl), eGazety (www.egazety.pl) oraz Nexto (www.nexto.pl).
*****
Obchodzący w tym roku 30. urodziny tygodnik WPROST to jeden z wiodących ogólnopolskich tygodników społeczno-informacyjnych. Ukazuje się od 1982 r. Wydawcą tygodnika WPROST jest Agencja Wydawniczo-Reklamowa WPROST. Jej większościowym udziałowcem jest Platforma Mediowa Point Group SA. Redaktorem naczelnym WPROST jest Michał Kobosko. Tygodnik WPROSTjest jednym z najczęściej cytowanych mediów i najczęściej cytowanym tygodnikiem w Polsce.
Przydatne linki:
WPROST na Youtube - http://tnij.org/wprost_tv
WPROST na Facebooku - http://tnij.org/wprost_fb
Czytaj WPROST na FB - http://tnij.org/wprost_na_fb
WPROST na Twitterze - http://tnij.org/wprosttweet
Popularne skróty Twittera - http://tagdef.com/tt
WPROST w Apple Store - http://tnij.org/wprost_w_itunes
WPROST w Google Play - http://tnij.org/wprost_w_googleplay
Blogi WPROST - http://www.wprost.pl/blogi/
WPROST - http://www.wprost.pl