Pierwszy numer Tygodnika Do Rzeczy nie będzie dodrukowywany, mimo że według doniesień czytelników w wielu miejscach nakład wyprzedał się do zera już w pierwszych dniach sprzedaży. Tygodnik jest obecnie dostępny w salonach prasowych wszystkich dystrybutorów prasy, m.in. w empikach, salonikach Kolportera, Ruchu i HDS (sieć Inmedio).
„Nie planujemy dodruku tygodnika, natomiast do tych punktów, z których mamy sygnały, że nakład się wyczerpał, w miarę możliwości kierujemy dodatkowe egzemplarze i na bieżąco monitorujemy dostępność” – mówi Robert Pstrokoński, prezes wydającej tygodnik spółki Orle Pióro. Tam, gdzie – według sygnałów od czytelników – brakowało tygodnika, we wtorek skierowano dodatkowe egzemplarze.
„Według optymistycznych prognoz, sprzedaż po sześciu dniach sięgnęła 140 tys. egzemplarzy. Ostrożne, pesymistyczne szacunki mówią o pewnym przekroczeniu 100 tysięcy” – zdradził na Twitterze Michał M. Lisiecki (https://twitter.com/mmlisiecki), wydawca tygodnika.
Osoby, którym nie uda się kupić numeru 1, mogą zamówić prenumeratę wydawniczą od tego własnie numeru - i wtedy otrzymają drukowany egzemplarz „jedynki” wraz z kolejnymi numerami. Prenumeratę można zamówić na stronie internetowej wydawcy - http://prenumerata.wprost.pl/zamowienie/p,do-rzeczy/.
Dostępny na stronie tygodnika nr 0 (http://rejestracja.dorzeczy.pl/komunikat.php) pobrało już prawie 10 000 osób.
Decyzja o braku dodruku wynika również z tego, że wcześniej udało się udostępnić czytelnikom wszystkie wersje e-wydań oraz aplikacje mobilne. Tygodnik Do RZECZY jest dostępny w:
AppleStore (iOS) - https://itunes.apple.com/pl/app/wprost-kiosk/id459708380?mt=8
GooglePlay (Android) - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.paperlit.android.wprost#?t=W251bGwsMSwxLDIxMiwiY29tLnBhcGVybGl0LmFuZHJvaWQud3Byb3N0Il0
E-gazetach: http://www.egazety.pl/orle-pioro/e-wydanie-tygodnik-do-rzeczy.html
Nexto: http://www.nexto.pl/e-prasa/tygodnik_do_rzeczy_p35465.xml
E-kiosku: http://www.e-kiosk.pl/index.php?page=issue&id_issue=29829.
Na Nexto.pl Tygodnik DO RZECZY od poniedziałku jest liderem najchętniej kupowanych tytułów prasowych.
Tygodnik DO RZECZY w nowych mediach:
Twitter: DoRzeczy_pl (https://twitter.com/DoRzeczy_pl)
FB: DoRzeczy (http://www.facebook.com/pages/DoRzeczy/486740884701509)
Pinterest: DoRzeczy (http://pinterest.com/dorzeczy/)
LinkedIn Groups: DoRzeczy (http://www.linkedin.com/groups?home=&gid=4797332&trk=anet_ug_hm)
Google+: Dorzeczy