Serwis Wprost.pl był najczęściej odwiedzanym serwisem internetowym wśród serwisów tygodników opinii w styczniu 2013 r. W styczniu WPROST pozostawał też najczęściej cytowanym polskim tygodnikiem.
Wprost.pl zanotował w styczniu (wg danych Megapanel PBI/Gemius) 7 mln 477 tys. odsłon na komputerach oraz prawie milion odsłon na urządzeniach mobilnych. W sumie serwis tygodnika WPROST odwiedziło 887 tys. użytkowników. Użytkownicy spędzali w serwisie średnio 8 minut i 42 sekundy.
W ciągu roku – od stycznia 2012 r. - Wprost.pl zyskał 262 tys. real users (wzrost o 42 proc.). Liczba odsłon zwiększyła się o 4,66 mln, czyli ponaddwukrotnie, a czas spędzany na witrynie wydłużył się o 3,5 minuty.
W serwisie Wprost.pl dostępne są – z kilkudniowym opóźnieniem - teksty z wydań papierowych, na bieżąco – zajawki najważniejszych materiałów numeru oraz informacje o aktualnych wydarzeniach, gorące komentarze dziennikarzy WPROST, a także materiały ekskluzywne i multimedialne. Wprost.pl relacjonuje też na żywo niektóre wydarzenia (głównie sportowe).
Tygodnik WPROST w styczniu pozostawał najbardziej opiniotwórczym tygodnikiem. Na publikacje WPROST inne media powoływały się 156 razy. Raporty „Najbardziej opiniotwórczych polskich mediów” Instytutu Monitorowania Mediów opierają się na monitoringu tytułów prasowych oraz mediów elektronicznych (telewizji, radia i Internetu). Nie uwzględniają natomiast cytowań w tzw. „przeglądach prasy”.
W zestawieniu Newton Media, które uwzględnia tylko cytowania w publikacjach prasowych, WPROST również zajmuje pierwsze miejsce z liczbą 77 cytowań.
*****
Tygodnik WPROST to jeden z wiodących ogólnopolskich tygodników społeczno-informacyjnych. Ukazuje się od 1982 r. Wydawcą tygodnika WPROST jest Agencja Wydawniczo-Reklamowa WPROST. Redaktorem naczelnym WPROST jest Sylwester Latkowski.