W najnowszym numerze "Wprost" m.in. kontynuacja tematu przetargu na śmigłowce, rozmowa z prof. Leszkiem Balcerowiczem, diagnoza sytuacji w PO oraz raport o zdrowiu.
"Debaty o debatowaniu, rozmowy o rozmawianiu. Prezydent z premier przy kawie czy przy Radzie Gabinetowej? Na święcie kaszy czy owsianki – retoryczna kakofonia wypierająca merytorykę z naszej polityki. Fetyszyzujemy rozmawianie, zamiast skupić się na jego treści. Zbierzmy radę, niech pogadają… albo nie, zróbmy inaczej – niech siądą sami – On prezydent, Ona premier – i niech mówią i mówią, a potem powiedzą, że rozmawiali. A to, że nie mają sobie nic do powiedzenia, ma już umknąć opinii publicznej" - pisze we wstępniaku redaktor naczelny Tomasz Wróblewski. Więcej - w najnowszym wydaniu "Wprost".
- Rozwiązanie równania polsko-niemiecko to jedno z najważniejszych zadań dyplomacji - powiedział Krzysztof Szczerski, minister w Kancelarii Prezydenta. Cały wywiad z ministrem - w najnowszym numerze "Wprost".
- Kontynuujemy sprawę przetargu na śmigłowce. W tym tygodniu Tomasz Siemoniak ma spotkać się z prezydentem, żeby odpowiedzieć na pytania o opisywane we "Wprost" nieprawidłowości przy przetargu na śmigłowiec wielozadaniowy dla armii. Tymczasem wątpliwości przybywa. Więcej na ten temat - w tekście Cezarego Bielakowskiego w nowym numerze "Wprost".
- We "Wprost" również rozmowa z generałem broni Waldemarem Skrzypczakiem, byłym dowódcą wojsk lądowych i byłym wiceministrem obrony narodowej na temat przetargu na śmigłowce.
- Formacja, dla której wizerunek był często ważniejszy niż program, zatraciła zupełnie swój charakter. Nie wiadomo dziś, do kogo Platforma Obywatelska kieruje swój przekaz, skoro jedną z najsilniej kojarzonych z nią twarzy staje się Roman Giertych. Z badań fokusowych, jakie przygotowano dla Ewy Kopacz, wynika, że zaspokajanie aspiracji klasy średniej, która chciała rozwoju kraju, w tym budowy dróg i autostrad, już się nie sprawdza. Ludzie mają to gdzieś i przez to Platformę też. Ewa Kopacz musi zmienić obraz PO, by dotrzeć do wyborców – mówi polityk, który do niedawna znajdował się w jej otoczeniu. O sytuacji Platformy Obywatelskiej pisze Joanna Miziołek w najnowszym numerze "Wprost".
- Twórcy kampanii Pawła Kukiza udowodnili, że dzięki internetowi można w Polsce sfinansować skuteczną i dużą kampanię polityczną. Jeśli sukces powtórzą przed referendum na rzecz JOW, tradycyjne partie powinny zacząć się bać. O tym skąd politycy mogą pozyskiwać fundusze - w najnowszym wydaniu tygodnika "Wprost" w tekście Marcina Dzierżanowskiego.
- W najnowszym numerze tygodnika również wywiad z Leszkiem Balcerowiczem. Nie wszyscy ulegają takim prostackim sądom, że skoro mamy kryzys w kapitalizmie, to znaczy, że winny jest kapitalizm. Równie dobrze można powiedzieć, że skoro katar jest w nosie, to zawinił nos – mówi prof. Leszek Balcerowicz w rozmowie z Tomaszem Wróblewskim i Szymonem Krawcem.
W najnowszym "Wprost" ukaże się też kolejna część raportu o zdrowiu Polaków: "Jak inwestować w długie życie", a w niej m.in. o sposobach na skuteczną walkę z bólem.
Nowy numer "Wprost” trafi do kiosków w poniedziałek, 17 sierpnia 2015 r. E-wydanie tygodnika będzie dostępne w nowej aplikacji na e.wprost.pl od godziny 20.00 w niedzielę 16 sierpnia. "Wprost" można zakupić także w wersji do słuchania oraz na AppleStore i GooglePlay.
Zapowiedzi najciekawszych materiałów z najnowszego wydania tygodnika:
- na Facebooku (https://www.facebook.com/tygodnikwprost)
- oraz na Twitterze (https://twitter.com/TygodnikWPROST).
Wydawcą tygodnika „Wprost” jest AWR „Wprost”, spółka zależna giełdowej spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG). Bieżące informacje ze spółki na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.