Grupa PMPG Polskie Media S.A. poszerza ofertę reklamową  i rekrutuje do działu sprzedaży

Grupa PMPG Polskie Media S.A. poszerza ofertę reklamową i rekrutuje do działu sprzedaży

Z początkiem lipca do działu reklamy i projektów specjalnych Grupy PMPG Polskie Media S.A., dołączyła Magdalena Górniewicz, która zawodowo związana jest z branżą wydawniczą od 15 lat. Zajmie się ona segmentem lifestyle, który jest stale rozwijany przez „Wprost”.

Realizując konsekwentnie przyjętą strategię Grupa PMPG rozwija nowe formaty (m.in. podcasty) i wchodzi na nowe obszary tematyczne. Jednym z nich jest szeroko pojęty segment lifestyle, który jest dynamicznie rozwijany, szczególnie przez Wprost.pl. W połowie 2022 roku uruchomiony został m. in. projekt www.dom.wprost.pl, który okazał się rynkowym sukcesem. Konsekwentny rozwój oferty wydawniczej znajduje swoje przełożenie nie tylko w ofercie reklamowej, której ważnym elementem składowym jest obszar sprzedaży programatycznej, ale również w nowych rekrutacjach.

Wprost dom

Z początkiem lipca do zespołu sprzedaży w dziale reklamy i projektów specjalnych dołączyła Magdalena Górniewicz, która od 15 lat zawodowo związana jest z branżą wydawniczą. W PMPG Polskie Media S.A., Magdalena Górniewicz zajmie się pozyskiwaniem klientów biznesowych oraz dalszym rozwojem oferty handlowej – szczególnie w segmencie lifestyle.

- Jesteśmy przekonani, że jej bogate doświadczenie w pracy w branży wydawniczo-mediowej, w tym szczególnie w „content commerce” i w rozwoju produktów reklamowych, przełoży się nie tylko na skuteczne pozyskiwanie klientów biznesowych, ale również na rozwój unikalnej oferty handlowej – mówi Małgorzata Golińska, Dyrektor ds. Rozwoju Cyfrowego Grupy PMPG Polskie Media S.A. – Przejście Magdaleny do naszego wydawnictwa jest elementem operacjonalizowania strategii rozwoju projektów mediowych w segmencie lifestyle – dodaje Małgorzata Golińska.

Zgodnie z przyjętą strategią Grupa PMPG pozostaje centrum usług wspólnych nie tylko w obszarze sprzedaży i wsparcia sprzedaży, ale także finansów, księgowości i zarządzania kadrami Grupy. Również zarządzanie inwentory reklamowym odbywa się na poziomie Grupy PMPG i podlega ciągłemu procesowi zmian, optymalizacji oraz automatyzacji. Celem spółki PMPG Polskie Media S.A. jest strategiczny rozwój oraz utrzymanie synergii między podmiotami w Grupie przy jednoczesnym optymalizowaniu kosztów obsługi.

W 2022 r. przychody ze sprzedaży Grupy PMPG Polskie Media S.A. wzrosły o 52 proc. względem roku poprzedniego i wyniosły 45,7 mln zł. 

Osoby zainteresowane pracą w PMPG Polskie Media SA zapraszamy do kontaktu z działem HR: rekrutacja@pmpg.pl

O PMPG Polskie Media SA:

Spółka holdingowa notowana na głównym parkiecie Warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych (GPW: PGM). Działa na rynku tradycyjnych i nowych mediów. Do Grupy należą m.in.: Agencja Wydawniczo-Reklamowa Wprost, wydawca serwisu wprost.pl, e-tygodnika „Wprost” i „Magazynu Wprost Premium” oraz spółka Orle Pióro, wydawca serwisu dorzeczy.pl i  tygodnika „Do Rzeczy” oraz magazynu „Historia Do Rzeczy”. Spółka aktywnie inwestuje również w nowe projekty o charakterze startupowym.

www:                            www.pmpg.pl

FB:                                https://www.facebook.com/PMPG.SA

Linkedin:                      https://www.linkedin.com/company/point-group/

Twitter:                        https://twitter.com/PMPG_PL

Notowania GPW:         https://pl.investing.com/equities/point-group