Dział wsparcia sprzedaży Grupy PMPG rośnie w siłę.  Kolejna rekrutacja

Dział wsparcia sprzedaży Grupy PMPG rośnie w siłę. Kolejna rekrutacja

W połowie lipca do działu wsparcia sprzedaży w pionie handlowym Grupy PMPG Polskie Media S.A. dołączyła Klaudia Markiewicz-Szpindowska, która posiada blisko 10 letnie doświadczenie w pracy dla branży wydawniczej. To już kolejna rekrutacja do działu reklamy Grupy PMPG Polskie Media S.A. w ostatnim czasie. Ma to związek ze stałym poszerzaniem oferty reklamowej należących do Grupy tytułów.

Grupa sukcesywnie rozwija swoją ofertę reklamową wdrażając w wydawanych przez siebie tytułach nowe formaty, takie jak m. in. podcasty, oraz otwierając nowe obszary tematyczne – np. lifestyle, czy dom i wnętrza (www.dom.wprost.pl). Rozszerzanie oferty reklamowej Grupy wiąże się z nowymi rekrutacjami.

Klaudia Markiewicz - Szpindowska, która dołączyła do działu wsparcia sprzedaży w pionie handlowym Grupy PMPG, posiada bogate, blisko 10 letnie doświadczenie w pracy dla branży wydawniczej, w tym szczególnie w obsłudze kampanii digitalowych dla firm z takich branż jak: zdrowie, parenting, wnętrza i kulinaria. W Grupie PMPG Klaudia Markiewicz-Szpindowska odpowiedzialna będzie za dalszy rozwój oferty reklamowej dla tych segmentów.

- „Jesteśmy w procesie dynamicznego rozwoju, a co za tym idzie potrzebujemy nowych osób do obsługi naszych kampanii reklamowych. Jednocześnie decydujemy się na zatrudnienie osób mających duże i wszechstronne doświadczenie w branży. Takie podejście do rekrutacji z pewnością przełoży się na podniesienie jakości portfolio produktów reklamowych dla klientów, a co za tym idzie - dalsze polepszenie wyników sprzedaży powierzchni reklamowej w obu wydawanych przez nas tytułach.” mówi Małgorzata Golińska, Dyrektor ds. Rozwoju Cyfrowego Grupy PMPG Polskie Media S.A.

Zgodnie z przyjętą strategią Grupa PMPG pozostaje centrum usług wspólnych nie tylko w obszarze sprzedaży i wsparcia sprzedaży, ale także finansów, księgowości i zarządzania kadrami Grupy. Również zarządzanie inwentory reklamowym odbywa się na poziomie Grupy PMPG i podlega ciągłemu procesowi zmian, optymalizacji oraz automatyzacji. Celem spółki PMPG Polskie Media S.A. jest strategiczny rozwój oraz utrzymanie synergii między podmiotami w Grupie przy jednoczesnym optymalizowaniu kosztów obsługi.

W 2022 r. przychody ze sprzedaży Grupy PMPG Polskie Media S.A. wzrosły o 52 proc. względem roku poprzedniego i wyniosły 45,7 mln zł.

Osoby zainteresowane pracą w PMPG Polskie Media SA zapraszamy do kontaktu z działem HR: rekrutacja@pmpg.pl

 

O PMPG Polskie Media S.A.

Spółka holdingowa notowana na głównym parkiecie Warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych (GPW: PGM). Działa na rynku tradycyjnych i nowych mediów. Do Grupy należą m.in.: Agencja Wydawniczo-Reklamowa Wprost, wydawca serwisu wprost.pl, e-tygodnika „Wprost” i „Magazynu Wprost Premium” oraz spółka Orle Pióro, wydawca serwisu dorzeczy.pl i  tygodnika „Do Rzeczy” oraz magazynu „Historia Do Rzeczy”. Spółka aktywnie inwestuje również w nowe projekty o charakterze startupowym.

 

www:                            www.pmpg.pl

FB:                                https://www.facebook.com/PMPG.SA

LinkedIn:                      https://www.linkedin.com/company/point-group/

Twitter:                         https://twitter.com/PMPG_PL

Notowania GPW:           https://pl.investing.com/equities/point-group