Redakcja „Wprost” po raz 13. nagrodziła przedsiębiorstwa, które w ostatnim roku wprowadziły na rynek przełomowe i innowacyjne rozwiązania i produkty. W tegorocznej edycji Innowatorów „Wprost” wyróżnienia przyznane zostały w 16 kategoriach, takich jak m. in. farmacja, medycyna, rozrywka, cyberbezpieczeństwo czy redukcja śladu węglowego.
25 września odbyła się uroczysta gala rozdania nagród Innowatorów „Wprost”. Łącznie w ciągu 12 lat istnienia nagrody wręczono 220 statuetek dla 210 przedsiębiorstw.
Innowatory „Wprost” to nagroda przyznawana od 2011 roku. Podczas pierwszych dwóch edycji wyróżnienia przyznawano na podstawie „Listy 500 najbardziej innowacyjnych przedsiębiorstw” opracowywanej przez zespół Instytutu Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk. Od 2014 roku podstawą do wyróżnienia tych, którzy inwestują w innowacje, jest autonomiczne badanie „Wprost”: Innovation Research.
Pełna relacja z gali rozdania nagród, wraz z listą nagrodzonych firm, znajduje się pod poniższym linkiem:
https://innowatory.wprost.pl/edycja/2023/innowatory-wprost-2023-rozdane.html
O Wprost
Istniejący od 1982 roku tygodnik „Wprost” w 2020 roku z sukcesem dokonał transformacji do e-wydań, ukazujących się w każdą niedzielę. Z kolei dzięki Wprost Premium subskrybenci portalu Wprost.pl dostają dostęp do dużych form dziennikarskich: wywiadów, reportaży, analiz, magazynu weekendowego oraz rankingów – takich jak m.in. Lista 100 Najbogatszych Polaków, Lista 200 Największych Polskich Firm, Lista 50 Najbardziej Wpływowych Polaków, itd. To jedyne tego typu rankingi w polskich mediach.
Serwis Wprost.pl co miesiąc odwiedza kilkanaście milionów użytkowników. Jednocześnie, cyklicznie ukazuje się cyfrowe e-wydanie tygodnika „Wprost”. Tytuł pozostaje od lat jednym z najbardziej opiniotwórczych mediów w kraju. Oprócz samych tekstów, „Wprost” daje również dostęp do własnych programów wideo i podcastów. Wśród nich są: „Niedyskrecje parlamentarne”, „Mówiąc Wprost”, „Wprost przeciwnie”, „Wprost o kulturze” czy „Wprost z Ukrainy”, poruszające tematy polityczne, społeczne, kulturalne i zagraniczne.
Pod marką Wprost rozwijane są serwisy o różnorodnej tematyce, jak Biznes, Zdrowie, Sport, Auto, Historia, Dom czy Rozrywka.
O PMPG Polskie Media S.A.
Spółka holdingowa notowana na głównym parkiecie Warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych (GPW: PGM). Działa na rynku tradycyjnych i nowych mediów. Do Grupy należą m.in.: Agencja Wydawniczo-Reklamowa Wprost, wydawca serwisu wprost.pl, e-tygodnika „Wprost” i „Magazynu Wprost Premium” oraz spółka Orle Pióro, wydawca serwisu dorzeczy.pl i tygodnika „Do Rzeczy” oraz magazynu „Historia Do Rzeczy”. Spółka aktywnie inwestuje również w nowe projekty o charakterze startupowym.
www: www.pmpg.pl
FB: https://www.facebook.com/PMPG.SA
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/point-group/
Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL
Notowania GPW: https://pl.investing.com/equities/point-group