„Wprost” nagrodził Tuzy Biznesu

„Wprost” nagrodził Tuzy Biznesu

 

Za nami gala laureatów wyróżnień „Wprost” przyznawanych liderom i wizjonerom biznesu, którzy nie boją się iść pod prąd, nie unikają podejmowania ryzykownych, ale opłacalnych decyzji, którzy skutecznie pomnażali kapitał i wartość firmy w ostatnich latach. Tuzy Biznesu 2023 zostały przyznane.

Wieczorem 23 października 2023 roku odbyła się finałowa gala „Tuzy Biznesu” w trakcie której wyróżnienia przyznano w następujących kategoriach:

  • Strateg biznesu - Nagroda za trafione inwestycje.
  • Ambasador sportu - Nagroda dla sponsorów polskiego sportu.
  • Mecenas kultury - Nagroda dla donatorów polskiej kultury.
  • Złota dywidenda - Nagroda dla spółek kapitałowych, które najchętniej dzielą się zyskiem z inwestorami.
  • Prezes dekady - Nagroda dla efektywnych menedżerów ostatnich 10 lat.
  • Lider zmian - Nagroda za najlepiej przeprowadzoną reorganizację.
  • Najlepsza inwestycja - Nagroda za zrealizowaną najdroższą albo najciekawszą inwestycję.
  • Polska marka - Nagroda dla polskich marek cenionych za granicą.
  • Odkrycie roku - Nagroda za spektakularny debiut.
  • Odpowiedzialny biznes - Nagroda dla menedżerów i firm za działania na rzecz zrównoważonego rozwoju.
  • Fair Play - Nagroda dla menedżerów i firm promujących etykę biznesu.

Nagrodzonych wybrała kapituła redakcji „Wprost”

 

O Wprost

Istniejący od 1982 roku tygodnik „Wprost” w 2020 roku z sukcesem dokonał transformacji do e-wydań, ukazujących się w każdą niedzielę. Z kolei dzięki Wprost Premium subskrybenci portalu Wprost.pl dostają dostęp do dużych form dziennikarskich: wywiadów, reportaży, analiz, magazynu weekendowego oraz rankingów – takich jak m.in. Lista 100 Najbogatszych Polaków, Lista 200 Największych Polskich Firm, Lista 50 Najbardziej Wpływowych Polaków, itd. To jedyne tego typu rankingi w polskich mediach.

Serwis Wprost.pl co miesiąc odwiedza kilkanaście milionów użytkowników. Jednocześnie, cyklicznie ukazuje się cyfrowe e-wydanie tygodnika „Wprost”. Tytuł pozostaje od lat jednym z najbardziej opiniotwórczych mediów w kraju. Oprócz samych tekstów, „Wprost” daje również dostęp do własnych programów wideo i podcastów. Wśród nich są: „Niedyskrecje parlamentarne”, „Mówiąc Wprost”, „Wprost przeciwnie”, „Wprost o kulturze” czy „Wprost z Ukrainy”, poruszające tematy polityczne, społeczne, kulturalne i zagraniczne.

Pod marką Wprost rozwijane są serwisy o różnorodnej tematyce, jak Biznes, Zdrowie, Sport, Auto, Historia, Dom czy Rozrywka.

 

O PMPG Polskie Media S.A.

Spółka holdingowa notowana na głównym parkiecie Warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych (GPW: PGM). Działa na rynku tradycyjnych i nowych mediów. Do Grupy należą m.in.: Agencja Wydawniczo-Reklamowa Wprost, wydawca serwisu wprost.pl, e-tygodnika „Wprost” i „Magazynu Wprost Premium” oraz spółka Orle Pióro, wydawca serwisu dorzeczy.pl i tygodnika „Do Rzeczy” oraz magazynu „Historia Do Rzeczy”. Spółka aktywnie inwestuje również w nowe projekty o charakterze startupowym.

www:                           www.pmpg.pl

FB:                                https://www.facebook.com/PMPG.SA

LinkedIn:                     https://www.linkedin.com/company/point-group/

Twitter:                        https://twitter.com/PMPG_PL

Notowania GPW:         https://pl.investing.com/equities/point-group