Rusza kampania reklamowa e-tygodnika „Wprost” i Wprost.pl  „Dla ludzi o zdrowym rozsądku”

Rusza kampania reklamowa e-tygodnika „Wprost” i Wprost.pl „Dla ludzi o zdrowym rozsądku”

 

„Wprost” rozpoczyna 15 listopada br. kampanię promocyjną, pod hasłem: „Dla ludzi o zdrowym rozsądku tylko prawda jest ciekawa. Najważniejsze to mówić o niej WPROST”. Kampania obejmie kilkanaście kanałów TV.

Wydawany przez grupę PMPG Polskie Media S.A. serwis Wprost.pl i ukazujący się w każdą niedzielę e-tygodnik „Wprost” to bezpośredni kontynuatorzy ponad 40 letniej tradycji tygodnika „Wprost”, którego pierwszy numer ukazał się 5 grudnia 1982 r. „Wejdź na Wprost.pl, największy portal opinii w Polsce. Dla ludzi o zdrowym rozsądku tylko prawda jest ciekawa. Najważniejsze to mówić o niej WPROST” – brzmi przekaz najnowszej kampanii reklamowej Wprost.pl. Od 15 listopada br. spoty będą nadawane w kilkunastu kanałach telewizyjnych. Oprócz tego, będzie je można zobaczyć również na YouTube i w innych mediach społecznościowych. Kampania reklamowa potrwa do 5 grudnia bieżącego roku, czyli do urodzin tygodnika „Wprost”.

- „Chcemy przypomnieć tym, którzy kojarzą „Wprost” wyłącznie z tygodnikiem, że już od kilku lat nie ukazujemy się w druku. Że poszliśmy z duchem czasu. Że przeszliśmy z sukcesem transformację cyfrową. Że, jako tygodnik, ukazujemy się już wyłącznie w wygodnej formie e-wydania dostępnego co niedzielę. Że mimo tych zmian i odejścia od papieru, tytuł pozostaje od lat jednym z najbardziej opiniotwórczych mediów w kraju, pozostając w czołówce rankingów cytowań” – mówi Robert Pstrokoński, Dyrektor Zarządzający ds. Wydawniczych, Technologii i Dystrybucji PMPG Polskie Media S.A.

Sukcesywnie rozwijany jest również serwis Wprost.pl, który co miesiąc odwiedza kilka milionów użytkowników i który stale poszerza zakres tematyczny. W ostatnim czasie został wzmocniony o wiele nowych działów tematycznych, m.in.: Sport, Podróże, Moto, Technologie oraz Dom i Wnętrze. Jednocześnie ciągle rozwijamy nasze stałe działy, jak Biznes, Zdrowie czy Rozrywka. Serwis Wprost.pl równocześnie wzmacnia swój dział video i digital kontynuując rozwój podcastów i programów video.

Pomimo zmian e-tygodnik „Wprost” i Wprost.pl pozostają wierne credo redakcji z pierwszego numeru wydanego w 1982 r.: „Nie chcemy gubić spraw ważnych i nam bliskich w powodzi słów, tym bardziej, że wiele słów pięknych i słusznych uległo dewaluacji, Nie chcemy składać deklaracji bez pokrycia. Naszą postawę, nasze dążenia i ambicje, będzie dokumentował każdy kolejny numer pisma. Jedno możemy obiecać naszym Czytelnikom; może to nam się czasem nie udawać, ale zawsze będziemy się starać pisać WPROST”.

- „Mimo ekstremalnej polaryzacji życia politycznego i opinii publicznej w Polsce, Wprost chce pozostać medium środka. Jesteśmy dzisiaj jednym z nielicznych tytułów, w którym można przeczytać rozmowy zarówno z przedstawicielami rządu, jak i opozycji. Nie mówimy naszym czytelnikom, jak mają myśleć, nie podpowiadamy na kogo mają głosować, nie kibicujemy politykom na okładkach. Te tworzy dla nas przede wszystkim Paweł Kuczyński, światowej sławy rysownik, z ponad setką polskich i międzynarodowych nagród na koncie.” – mówi Michał Maciej Lisiecki, Członek Rady Nadzorczej i założyciel grupy PMPG Polskie Media S.A.

W 2023 r. serwis Wprost.pl odnotował średniomiesięcznie 6-7 mln realnych użytkowników i 45 mln odsłon (dane: Mediapanel / Gemius PBI) i pozostaje nadal największym serwisem internetowym wśród tygodników opinii.

- „"Wprost" stanowi przykład udanej transformacji cyfrowej. Od roku 2020, tygodnik przeniósł swoją działalność wyłącznie do przestrzeni cyfrowej, funkcjonując jako portal internetowy „Wprost.pl” oraz w formie e-wydania Tygodnika „Wprost”. I o tym przypominać ma nasza kampania.” – dodaje Michał Maciej Lisiecki.

Kampania reklamowa potrwa od 15 listopada do 5 grudnia bieżącego roku, czyli zakończy się w 41. rocznicę wydania pierwszego numeru tygodnika „Wprost”. Spot reklamowy dostępny jest do pobrania TUTAJ.

 

O Wprost

Istniejący od 1982 roku tygodnik „Wprost” w 2020 roku z sukcesem dokonał transformacji do e-wydań, ukazujących się w każdą niedzielę. Z kolei dzięki Wprost Premium subskrybenci portalu Wprost.pl dostają dostęp do dużych form dziennikarskich: wywiadów, reportaży, analiz, magazynu weekendowego oraz rankingów – takich jak m.in. Lista 100 Najbogatszych Polaków, Lista 200 Największych Polskich Firm, Lista 50 Najbardziej Wpływowych Polaków, itd. To jedyne tego typu rankingi w polskich mediach.

Serwis Wprost.pl co miesiąc odwiedza kilkanaście milionów użytkowników. Jednocześnie, cyklicznie ukazuje się cyfrowe e-wydanie tygodnika „Wprost”. Tytuł pozostaje od lat jednym z najbardziej opiniotwórczych mediów w kraju. Oprócz samych tekstów, „Wprost” daje również dostęp do własnych programów wideo i podcastów. Wśród nich są: „Niedyskrecje parlamentarne”, „Mówiąc Wprost”, „Wprost przeciwnie”, „Wprost o kulturze” czy „Wprost z Ukrainy”, poruszające tematy polityczne, społeczne, kulturalne i zagraniczne.

Pod marką Wprost rozwijane są serwisy o różnorodnej tematyce, jak Biznes, Zdrowie, Sport, Auto, Historia, Dom czy Rozrywka.

 

O PMPG Polskie Media S.A.

Spółka holdingowa notowana na głównym parkiecie Warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych (GPW: PGM). Działa na rynku tradycyjnych i nowych mediów. Do Grupy należą m.in.: Agencja Wydawniczo-Reklamowa Wprost, wydawca serwisu wprost.pl, e-tygodnika „Wprost” i „Magazynu Wprost Premium” oraz spółka Orle Pióro, wydawca serwisu dorzeczy.pl i  tygodnika „Do Rzeczy” oraz magazynu „Historia Do Rzeczy”. Spółka aktywnie inwestuje również w nowe projekty o charakterze startupowym.

www:                           www.pmpg.pl

FB:                                https://www.facebook.com/PMPG.SA

LinkedIn:                     https://www.linkedin.com/company/point-group/

Twitter:                        https://twitter.com/PMPG_PL

Notowania GPW:         https://pl.investing.com/equities/point-group