Zmiany w redakcji „Wprost”. Nowi redaktorzy zarządzający

Zmiany w redakcji „Wprost”. Nowi redaktorzy zarządzający

 

Z początkiem maja do zespołu redakcyjnego „Wprost” dołączają Bartosz Michalski oraz Martyna Mroczek- Kowalik.

Bartosz Michalski obejmuje funkcję redaktora zarządzającego Wprost.pl odpowiedzialnego za bieżącą pracę oraz rozwój portalu, zarówno w obszarze samego newsroomu, jak i serwisów tematycznych. Bartosz Michalski pełnił funkcję kierownika portalu Gazetaprawna.pl, a następnie zarządzał największym z portali w grupie internetowej DGP Infor – serwisem Dziennik.pl.

Cieszę, że mogę dołączyć do redakcji „Wprost”. Jestem przekonany, że razem jesteśmy w stanie realizować ambitne wyzwania. Moim celem jest rozwój redakcji oraz publikowanych przez nią treści i budowanie zespołu, który wzajemnie się wspiera i inspiruje. Tak jak dotychczas, będziemy stawiać na angażujące i rzetelne treści. Dziękuję za dany mi kredyt zaufania.

Obok Michalskiego na stanowisku redaktora zarządzającego pozostaje niezmiennie Szymon Krawiec, który nadal jest odpowiedzialny za część redakcyjną przygotowującą e-wydania tygodnika „Wprost” i treści premium, m.in. wywiady, analizy, rankingi oraz cyklicznie publikowane programy wideo i podcasty.

Do redakcji „Wprost” dołącza również Martyna Mroczek-Kowalik, która obejmuje funkcję redaktor zarządzającej Wprost Biznes. Będzie odpowiedzialna m.in. za rozwój treści biznesowych, konsumenckich i gospodarczych w serwisie Wprost.pl. Wcześniej była zastępcą kierownika działu Wyborcza.biz, pracowała także jako wydawca portalu Onet Biznes i dziennikarka „Pulsu Biznesu”.

- Wprowadzenie Bartosza Michalskiego i Martyny Mroczek-Kowalik do naszego zespołu umocni pozycję „Wprost” na rynku mediów, a ich doświadczenie będzie cenne dla kontynuacji naszej misji dostarczania wysokiej jakości treści czytelnikom. Jesteśmy przekonani, że dzięki wzmocnieniu naszego zespołu nadal będziemy skutecznie się rozwijać w dynamicznie zmieniającym się świecie mediów osiągając przy tym coraz lepsze wyniki naszych serwisów – mówi Robert Pstrokoński, dyrektor zarządzający pionem wydawniczym PMPG Polskie Media S.A.

Od początku kwietnia zmiany nastąpiły także w dziale sportowym „Wprost”. Redaktorem prowadzącym został Norbert Amlicki, a jego zastępcą Maciej Piasecki.

Agencja Wydawniczo-Reklamowa „Wprost” jest także wydawcą rozwijanych od początku 2024 roku nowych serwisów internetowych: smaki.pl oraz quizik.pl. Pod koniec kwietnia „Wprost” ruszył również z Polskim Forum Wolności Gospodarczej – nową inicjatywą z okazji 35-lecia wolności gospodarczej, skierowaną głównie do sektora prywatnego w Polsce.

PMPG Polskie Media:

Spółka holdingowa notowana na głównym parkiecie Warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych (GPW: PGM). Działa na rynku tradycyjnych i nowych mediów. Do Grupy należą m.in.: Agencja Wydawniczo-Reklamowa Wprost, wydawca serwisu wprost.pl, e-tygodnika „Wprost” i „Magazynu Wprost Premium” oraz spółka Orle Pióro, wydawca serwisu dorzeczy.pl i tygodnika „Do Rzeczy” oraz magazynu „Historia Do Rzeczy”.  Spółka aktywnie inwestuje również w nowe projekty o charakterze startupowym.

www:                          www.pmpg.pl 

FB:                               https://www.facebook.com/PMPG.SA 

LinkedIn:                    https://www.linkedin.com/company/point-group/ 

Twitter:                      https://twitter.com/PMPG_PL 

Notowania GPW:     https://pl.investing.com/equities/point-group