„Do Rzeczy” nr 41: Kto kogo? Twarda gra na prawicy

„Do Rzeczy” nr 41: Kto kogo? Twarda gra na prawicy

- Dla obserwatorów jest oczywiste, że układ Tuska może trwale odsunąć tylko zgodnie współpracująca koalicja PiS z Konfederacją. Ale przywódcy obu partii nie są na razie do niej skłonni. Może dlatego, że Kaczyński ma za duże doświadczenie, a liderzy Konfederacji – za małe? Rafał A. Ziemkiewicz w tekście „Prawica – skazani na powtórkę?” analizuje sytuację na prawicy

Na łamach „Do Rzeczy” również:

 Na naszych oczach polityczna kariera Szymona Hołowni dobiega kresu. Na myśl przychodzą pseudokariery Janusza Palikota, Ryszarda Petru czy Roberta Biedronia, ale historia Hołowni jest jednak czymś wyjątkowym pisze Piotr Semka w artykule „Operacja »Celebryta« – faza zamknięcia”

Ma własne, profesjonalnie prowadzone media społecznościowe i budowany pod okiem ekspertów wizerunek. Pełniąca od dwóch miesięcy funkcję pierwszej damy Marta Nawrocka nie chce popełniać błędów poprzedniczki ocenia Zuzanna Dąbrowska-Pieczyńska w tekście „Projekt »Pierwsza Dama«”

Jak odzyskać dobra polskiej kultury od Litwy, Ukrainy, Białorusi i Rosji?o zagrabionym polskim dziedzictwie kulturowym opowiada w rozmowie z Radosławem Wojtasem Aleksandra Biniszewska, prezes Fundacji Lwów i Kresy Południowo-Wschodnie

Dlaczego Charlie Kirk nie zostanie świętym wyjaśnia Michał Murgrabia w tekście „Święty Charlie Kirk?”

 Administracja Donalda Trumpa przy pomocy swoich biznesowych sojuszników chce dokonać wielkiego odrodzenia chrześcijańskiego syjonizmu w USA. Szczególną rolę w tym procesie mają odgrywać media społecznościowe. Wyrugowane zostałyby z nich nie tylko treści wspierające sprawę palestyńską, lecz także wszystkie, którym przyprawi się łatkę „antysemickich” pisze Jakub Wozinski w tekście Kto będzie władał algorytmem TikToka?

W najnowszym numerze również: Łukasz Warzecha o szorstkiej przyjaźni między Zbigniewem Ziobrą i Mateuszem Morawieckim, prof. Bogdan Chazan krytycznie o edukacji zdrowotnej, Grzegorz Majchrzak o „smutnych panach” na tropie Nobla dla Miłosza, Maciej Pieczyński o aktualnej sytuacji na froncie wojny Rosji z Ukrainą, Jacek Przybylski o kontrrewolucji w armii USA.

Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od 6 października 2025 r. Można go też czytać w aplikacji Kiosk Google Play (Google Newsstand), która umożliwia między innymi dodawanie własnych notatek do tekstów. Tygodnik „Do Rzeczy” jest również dostępny w wersji cyfrowej u dystrybutorów prasy elektronicznej, m.in. w Nexto, e-Kiosk oraz w aplikacji WPROST KIOSK odpowiednio dla systemu Android i systemu iOS.

Do Rzeczy S.A. (wcześniej Orle Pióro S.A.) to konserwatywno-liberalny wydawca tygodnika
„Do Rzeczy” oraz miesięcznika „Historia Do Rzeczy”, który od ponad dekady dostarcza czytelnikom rzetelne i niezależne treści publicystyczne, kontynuując tradycję wolnościowego i krytycznego dziennikarstwa. Publikacje te promują wartości konserwatywne, wolnorynkowe i patriotyczne, stanowiąc alternatywę dla mediów progresywnych.

Spółka konsekwentnie rozwija swoją ofertę publicystyczną i cyfrową, umacniając pozycję wiodącego medium konserwatywno-liberalnego w Polsce. Planowany debiut na rynku NewConnect w IV kwartale 2025 roku otworzy nowe możliwości rozwoju, obejmujące ekspansję w obszarze mediów cyfrowych, wdrożenie nowoczesnych rozwiązań technologicznych
oraz dywersyfikację źródeł przychodów, co wzmocni jej stabilność i niezależność finansową.

Strategiczne cele spółki obejmują również rozwój telewizji internetowej, produkcję nowych formatów wideo i podcastów, intensyfikację działań na platformach społecznościowych oraz serwisach VOD. W planach jest także uruchomienie nowoczesnej platformy e-commerce, która umożliwi dystrybucję treści cyfrowych, produktów premium oraz wybranych instrumentów finansowych.

Dzięki tym działaniom Do Rzeczy S.A. dąży do dalszego umocnienia swojej pozycji jako najważniejszego medium konserwatywno-liberalnego w Polsce, zapewniając jednocześnie nowe możliwości rozwoju i zwiększenie niezależności finansowej.

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.