Aktualności

cel4

Zakończenie przyjmowania zapisów na akcje serii D Do Rzeczy S.A.

Szanowni Państwo, z przyjemnością informujemy, że w dniu 13 czerwca 2025 roku zakończył się proces przyjmowania zapisów na akcje serii D Do Rzeczy S.A. prowadzony w ramach publicznej emisji we współpracy z Domem Maklerskim INC S.A. Dziękujemy wszystkim Inwestorom za zaufanie oraz zaangażowanie w budowanie niezależnych, konserwatywno-liberalnych mediów nowej generacji. ...

Zobacz więcej
Cel1

Wolność słowa ma moc również na YouTube – kanał Do Rzeczy blisko przekroczenia 100 tys. subskrybentów

Do Rzeczy SA, wydawca tygodnika Do Rzeczy oraz portalu dorzeczy.pl, z dumą informuje, że kanał redakcji na platformie YouTube na dniach przekroczy 100 tys. subskrybentów. Teraz jest ich 98,5 tys. To dla nas nie tylko powód do satysfakcji, ale także dowód na to, że wolność słowa jest ważna zarówno w słowie pisanym, jak i mówionym. ...

Zobacz więcej
Forbes RDG

Mocna pozycja RedDeer.Games – 27. miejsce w rankingu Forbes „Top 50 Największych Firm Gamingowych 2025”

W 2025 roku, kiedy większość firm gamingowych w Polsce odnotowała spadek wycen, RedDeer.Games nie tylko utrzymała tempo, lecz awansowała na 27. miejsce w prestiżowym rankingu Forbes Polska „Top 50 Największych Firm Gamingowych”. ...

Zobacz więcej
prenumerata

Do Rzeczy S.A. wydłuża czas zapisu na akcje

Dziś zarząd spółki podjął decyzję o wydłużeniu czasu zapisu w ofercie publicznej akcji Do Rzeczy S.A., wydawcy tygodnika „Do Rzeczy” oraz portalu dorzeczy.pl. Decyzja o wydłużeniu możliwości zapisu wynika ze wzrostu zainteresowania zapisem pod koniec emisji, który nałożył się na gorący okres finału kampanii prezydenckiej – emocjonujący naszych Czytelników. ...

Zobacz więcej
DoRzeczy+

Zapisz się na akcje serii „D” Do Rzeczy S.A. i odbierz roczną prenumeratę cyfrową DO RZECZY+ oraz dodatkowe korzyści

Do Rzeczy S.A., za pośrednictwem Domu Maklerskiego INC S.A. (DM INC S.A.), prowadzi zapisy na akcje serii „D” w ramach oferty publicznej. Proces rozpoczął się 31 marca 2025 r. o godz. 10:00 i potrwa do 30 maja 2025 r. do godz. 16:00. ...

Zobacz więcej
Grafika II) Wolność słowa ma wartość także giełdową

Wolność słowa ma wartość – także giełdową! Rusza publiczna emisja Do Rzeczy S.A.

Zarząd spółki Do Rzeczy S.A ogłasza rozpoczęcie przyjmowania zapisów na akcje serii „D” w ramach oferty publicznej – to kluczowy krok na drodze do debiutu na rynku NewConnect, prowadzonym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie, planowanego na IV kwartał 2025 roku. ...

Zobacz więcej

Tygodniki

W 37 NetPR 01 logo w m

e-Wprost nr 37 (294): Polska zbrojna w długi, krajobraz po ataku dronów i groźne terapie chatbotem

Ponadto w wydaniu: Robert Gwiazdowski odczarowuje ratingi, Henryka Bochniarz sprawdza rząd, Ryszard Bugaj apeluje o szczerość, Marta Lau uczy o demencji, Łukasz Nowicki zaczyna od nowa, dlaczego Polacy nie chcą biogazowni, co nakręca „Szon Patrole”, jak działają Świadkowie Jehowy, ranking największych zagranicznych inwestorów 35-lecia i wiele więcej. ...

Zobacz więcej
W 36 NetPR 01 logo w m

e-Wprost nr 36 (293): Prezydent kontra rząd, wyrok na rolnictwo i gorączka złotego pociągu

Ponadto w wydaniu: Krzysztof Bosak o wojnie na prawicy, Bronisław Komorowski o wizycie w Waszyngtonie, Andrzej Blikle o turkusowych organizacjach, Natalia Hatalska o oswajaniu trendów, Ireneusz Czop o samoakceptacji, druga ofensywa Morawieckiego, nici z reparacji i wiele więcej. ...

Zobacz więcej
W 35 NetPR 01 logo w m

e-Wprost nr 35 (292): Ile wytrzymają nauczyciele, wetowanie na wyczerpanie i walka o podatek cyfrowy

Ponadto w wydaniu: Joanna Mucha o strategiach na prawicy, Sławomir Broniarz o protestach nauczycieli, Grzegorz Napieralski o emocjach społecznych, Marek Jakubiak o akcyzie na piwo, gen. Bogusław Pacek o partnerstwie z Trumpem, Łukasz Kaczmarek o przyspieszeniu w polskiej siatkówce, miliony w zakrętkach, polityczna chwiejność kanonu lektur i wiele więcej. ...

Zobacz więcej
W 34 NetPR 01 logo w m

e-Wprost nr 34 (291): Putin ogrywa Trumpa, deficyt idzie na rekord, a skazani wchodzą do Sejmu

Ponadto w wydaniu: Michał Kobosko o utracie władzy, Julia Pitera o pęknięciach w Platformie, Władysław Grochowski o psuciu rynku, wojna podjazdowa między rządem a pałacem, nastolatki bez dostępu do psychologa, firmowa logika survivalu, 7 najbogatszych Polaków II RP i wiele więcej. ...

Zobacz więcej
W 33 NetPR 01 logo w m

e-Wprost nr 33 (290): Czy afera KPO zatruje rząd, zbiorowa odpowiedzialność biznesu i medyczny okrągły stół

Ponadto w wydaniu: Tadeusz Cymański o systemie prezydenckim, Andrzej Olechowski o rokujących ministrach, Bartłomiej Topa o pracy nad emocjami, zacięta walka o polder, terapie z nosem w książkach, dlaczego OKI nie daje nadziei, jak oswoić łuszczycę i wiele więcej. ...

Zobacz więcej
W 32 NetPR 01 logo w m

e-Wprost nr 32 (289): Eksterminacja w Gazie, Nawrocki na wojennej ścieżce i mapa najbogatszych Polaków

Ponadto w tym wydaniu: Marek Sawicki ostrzegawczo o zmianie ustroju, Lech Wałęsa gorzko o marszałku Hołowni, trudny start ministra Żurka, co z dotacjami dla narodowców, czy zniknie wina przy rozwodzie, lekarstwa na gorączkę FOMO i wiele więcej. ...

Zobacz więcej
1920x1080 teaser-(38)2025 logo DR

„Do Rzeczy” nr 38: Drony nad Polską. Zimna krew na wagę złota

- Jak do każdego zdarzenia, wkraczającego w sferę bezpieczeństwa państwa, a już szczególnie w warunkach toczącej się obok wojny, tak do ubiegłotygodniowego nalotu dronów powinniśmy podchodzić z wyczuciem, na chłodno i nie wyciągając pochopnych wniosków. ...

Zobacz więcej
1920x1080 teaser-(37)2025 logo DR

„Do Rzeczy” nr 37: Kto wygra tę wojnę? Po wizycie w USA: Tusk nie ma pomysłu na Nawrockiego

- Przypisywane Albertowi Einsteinowi powiedzenie powiada, że głupi jest ten, kto mierząc się z problemem, wielokrotnie robi to samo w taki sam sposób, za każdym razem licząc na inny niż zawsze rezultat. ...

Zobacz więcej
1920x1080 teaser-(36)2025 logo DR

„Do Rzeczy” nr 36: Dziurawe niebo nad Polską. Czy nasze państwo jest gotowe na nowy typ wojny?

- Incydent w Osinach obnażył naszą bezsilność. I nie chodzi tylko o to, że polskiemu wojsku brakuje odpowiedniego sprzętu – ostrzega Piotr Włoczyk w tekście “Polska wciąż bez tarczy”. Na łamach „Do Rzeczy” również: – Prezydent Karol Nawrocki nie ma interesu w aktywnym wspieraniu Prawa i Sprawiedliwości przeciwko Konfederacji, tylko w budowie wizerunku „prezydenta wszystkich patriotów”...

Zobacz więcej
1920x1080 teaser-(35)2025 logo DR

„Do Rzeczy” nr 35: W stronę realizmu. Czy USA uzgadniają z Rosją warunki przegranej Ukrainy?

- Klucze do zakończenia wojny na Ukrainie nadal leżą przede wszystkim w Moskwie. To Rosja ma w tym konflikcie przewagę, opartą na swoim niedemokratycznym systemie wewnętrznym, pozwalającym w znacznie mniejszym stopniu niż na Zachodzie brać pod uwagę sprzeciw społeczny wobec przestawienia gospodarki na tory wojenne – zauważa Łukasz Warzecha w tekście “Pogrążanie Zachodu”. ...

Zobacz więcej
1920x1080 teaser-(34)2025 logo DR

„Do Rzeczy” nr 34: Kardynał Grzegorz Ryś. Patron liberalnej Polski

- Jak metropolita łódzki stał się wielką nadzieją mediów liberalnych w Polsce? – analizuje Piotr Semka w tekście “Kardynał Ryś rzuca wyzwanie Episkopatowi”. Na łamach „Do Rzeczy” również: – Donald Tusk, przez politycznych przeciwników tak często łączony z Niemcami, pod jednym względem okazał się arcy-Polakiem. ...

Zobacz więcej
1920x1080 teaser-(33)2025 logo DR

„Do Rzeczy” nr 33: Król Bliskiego Wschodu. Mimo oskarżeń o ludobójstwo, Beniamin Netanjahu buduje Wielki Izrael

- Beniamin Netanjahu wykazuje wyjątkową zdolność przetrwania na stanowisku premiera, a lista sukcesów w walce z zewnętrznymi wrogami, które ogłosił w ostatnich latach, powinna zapewnić mu królewską pozycję w kraju i za granicą. ...

Zobacz więcej

O nas

gielda

Kim jesteśmy


PMPG Polskie Media S.A. to spółka publiczna, notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych od stycznia 2006 r. Jej początki sięgają jednak roku 1997, gdy powstała jako startup, stworzony z inicjatywy Michała Macieja Lisieckiego, ówczesnego studenta szczecińskich uczelni i praktykanta w poznańskiej redakcji tygodnika „Wprost”.  Firma prowadzi szeroką działalność w obszarze mediów, reklamy, technologii, gier komputerowych oraz nieruchomości. Spółka obecnie jest wydawcą dwóch wiodących mediów opiniotwórczych; serwisu społeczno-politycznego Wprost.pl oraz tygodnika opinii „Do Rzeczy”.

Działalność mediowa PMPG Polskie Media S.A opiera się na poszanowaniu różnorodności poglądów, przekonań i wartości – wierząc i realizując misję: „Pełen obraz, dzięki różnym punktom widzenia”.

Cechuje nas elastyczne podejście do dynamicznie zmieniającego się otoczenia biznesowego i technologicznego. Otwieramy nowe projekty i inwestujemy w firmy i w startupy,  związane z tworzeniem mediów, nowych technologii, gier komputerowych, ale również w segmenty bardziej tradycyjne jak nieruchomości czy segment condo. Tworzymy nowe rozwiązania technologiczne, w tym te oparte na AI.

misja

Misja


Nasza firma wyrosła ze świata mediów, dlatego informacja, prawda i transparentność są dla nas bardzo ważne. Dzięki rzetelnemu dziennikarstwu, różnym źródłom informacji oraz nowoczesnym technologiom, tworzymy wiarygodne media, które stanowią platformę wymiany myśli i opinii dla różnych stron społecznego dyskursu. Opieramy na rzetelnym dziennikarstwie, różnych źródłach i umiejętnym wykorzystaniu najnowszych technologii, aby z naszymi treściami dotrzeć do odbiorców.

Jednocześnie pamiętamy o naszych akcjonariuszach i interesariuszach. Wierzymy, że mądry rozwój w ciągle zmieniającym się świecie wymaga od nas odważnych i niestandardowych decyzji, często wyprzedzających trendy i konkurencję. Dzięki temu podejściu możemy z sukcesem mówić o ciągłym i stabilnym rozwoju.

Wierzymy, że: Pełen obraz, zyskujesz dzięki różnym punktom widzenia”, co oznacza, że wierzymy w różnorodność perspektyw i punktów widzenia.

1200x300 CSR