RedDeer.Games awansuje na 30. miejsce w rankingu FORBES największych firm gamingowych w Polsce
RedDeer.Games, czołowy wydawca i deweloper gier indie na Nintendo Switch oraz spółka z portfela inwestycyjnego notowanej nagiełdzie Grupy PMPG Polskie Media, awansowała na 30. miejsce w rankingu Forbesa „TOP 50 firm gamingowych 2024”, zestawiającego największe polskie firmy z tego sektora. ...
Awans w studiu RedDeer.Games. Wywiad z nowym członkiem zarządu
RedDeer.Games, wydawca i producent gier indie, ogłasza awans Bartłomieja Kossakowskiego na członka zarządu firmy. Dołącza on do Michała M. Lisieckiego, współzałożyciela studia. Jednocześnie będzie pełnił dotychczasowe obowiązki jako Chief Operating Officer. - „Bartłomiej Kossakowski, związany z branżą gier wideo od 25 lat, wnosi do zarządu swoje bogate doświadczenie i pasję,...
e-Wprost nr 30 (234): Cała prawda o bankach spermy, oswajanie Trumpa i jesień Trzaskowskiego
Ponadto w wydaniu: Marek Sawicki o porządku w koalicji, Daniel Fried o logice Trumpa, Joanna Opozda o eskalacji hejtu, Mariusz Kozak o sumieniu PSL-u, spór o „drugi Hamburg” w Świnoujściu, długa seria ataków na polityków i wiele więcej. ...
e-Wprost nr 29 (233): Jak Big Techy zabijają media, bunt Ardanowskiego i mapa polskiego bogactwa
Ponadto w wydaniu: minister Gawkowski o walce z cyfrowymi gigantami, wszyscy dyscyplinują posłankę Matysiak, futerkowcy na wojennej ścieżce, Rosja odsłania granicę, fałszywy ksiądz i jego zakon widmo, Kacper Kuszewski uwięziony w wizerunku i wiele więcej. ...
e-Wprost nr 28 (232): Bodnar o Ziobrze, najbogatsze polskie rodziny, kobiety Konfederacji
Ponadto w wydaniu: Euro 2024 po chińsku, pułapka na wyborców, najbogatsze pokolenie w historii Polski, Polacy boją się ładnie wyglądać. O chorobie Ziobry, o Funduszu Sprawiedliwości, o tym, że Roman Giertych stara się na ile potrafi, że czasami w wypowiedziach przedstawicieli wymiaru sprawiedliwości brakuje zdrowego osądu rzeczywistości i że w pierwszej dekadzie lipca pojawi...
e-Wprost nr 27 (231): Rekord Podsiadły, ojcowie nowej ery i wizerunek polskiego przedsiębiorcy
Ponadto w wydaniu: Mateusz Morawiecki o planach prezydenckich, poczekalnia do Listy 100 najbogatszych Polaków, jak Pekin rozpoznaje Dudę, Filip Chajzer pisze o żałobie, spełnia się czarny sen Putina i wiele innych. ...
e-Wprost nr 26 (230): Lista 100 najbogatszych Polaków, koreańskie umizgi Putina i powrót złotej algi
Ponadto w wydaniu: Dworczyk o wojskowych zaniedbaniach, sezon na Czarzastego, rozjazdy Trzeciej Drogi, kartelizacja europarlamentu, zaszczuwanie psychologa LGBT, Damięcka i Łukaszewicz idą w szczerość i wiele innych. ...
e-Wprost nr 25 (229): Poobijany Macron, skulony Scholz; plany Konfederacji i podziały wokół Parady Równości
Ponadto w wydaniu: Łukasz Kohut chce gasić Brauna, Józef Zych chwali Kosiniaka-Kamysza, kogo słucha Maryla Rodowicz, nowa nadzieja w polskim Kościele, życie z widokiem na granicę z Białorusią, ciche „kastrowanie” Śląska i wiele innych. ...
„Do Rzeczy” nr 30: Dyplomata Bidena ustawia polski rząd. Ambasador USA Mark Brzezinski twardo wspiera u nas lewicową ideologię
– Chociaż Polska postrzega sojusz ze Stanami Zjednoczonymi w kategoriach strategicznych, dalece wykraczających poza typową dyplomację, to Amerykanie bardzo często traktują nas niczym młodszego brata. I brutalnie walczą o swoje interesy, wymuszając na nas korzystne dla nich decyzje – przekonuje Karol Gac w tekście “Nadambasadorowie”. ...
„Do Rzeczy” nr 29: Mesjaniści marzą o wielkiej wojnie. Żydowski fundamentalizm rośnie w Izraelu w siłę
– Żydowski fundamentalizm w Izraelu jest coraz silniejszy, a przemoc nielegalnych osadników wobec ludności nieżydowskiej coraz brutalniejsza. Niespełna 30 lat temu, po zabójstwie Icchaka Rabina, Izrael skręcił mocno w prawo i od tego czasu pogrąża się w religijnym ekstremizmie. ...
Do Rzeczy” nr 27: Jego misją jest zemsta
– Między Adamem Bodnarem a Romanem Giertychem jest jedna fundamentalna różnica – o ile Bodnar, były rzecznik praw obywatelskich, wygląda na aktywistę autentycznie oddanego lewicowo-liberalnej krucjacie, o tyle Giertycha zdaje się zupełnie nie interesować jakakolwiek realna reforma w wymiarze sprawiedliwości. ...
„Do Rzeczy” nr 26: Generałowie idą na wojnę
– Czy Polska zakłada utratę połowy żołnierzy w przypadku konfliktu z Rosją? Czy opłaca nam się eskalować konflikt w Europie? Wypowiedzi naszych wojskowych nie pozwalają zrozumieć, jaka jest nasza strategia – stwierdza Wojciech Golonka w tekście “Usta generałów”. ...
„Do Rzeczy” nr 25: Żołnierze boją się bronić. Kto za to odpowiada? Ziemkiewicz ostro o rządzie Tuska
– Zespół do spraw nękania obrońców granicy działa, aresztowanym żołnierzom nikt nie cofnął zarzutów, a Donald Tusk wymyśla kolejne historie, by polityczne obciążenie zrzucać na innych. Zmierzamy do katastrofy związanej z nielegalną migracją – ostrzega Rafał A. ...
PMPG Polskie Media S.A. to spółka publiczna, notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych od stycznia 2006 r. Jej początki sięgają jednak roku 1997, gdy powstała jako startup, stworzony z inicjatywy Michała Macieja Lisieckiego, ówczesnego studenta szczecińskich uczelni i praktykanta w poznańskiej redakcji tygodnika „Wprost”. Firma prowadzi szeroką działalność w obszarze mediów, reklamy, technologii, gier komputerowych oraz nieruchomości. Spółka obecnie jest wydawcą dwóch wiodących mediów opiniotwórczych; serwisu społeczno-politycznego Wprost.pl oraz tygodnika opinii „Do Rzeczy”.
Działalność mediowa PMPG Polskie Media S.A opiera się na poszanowaniu różnorodności poglądów, przekonań i wartości – wierząc i realizując misję: „Pełen obraz, dzięki różnym punktom widzenia”.
Cechuje nas elastyczne podejście do dynamicznie zmieniającego się otoczenia biznesowego i technologicznego. Otwieramy nowe projekty i inwestujemy w firmy i w startupy, związane z tworzeniem mediów, nowych technologii, gier komputerowych, ale również w segmenty bardziej tradycyjne jak nieruchomości czy segment condo. Tworzymy nowe rozwiązania technologiczne, w tym te oparte na AI.
Nasza firma wyrosła ze świata mediów, dlatego informacja, prawda i transparentność są dla nas bardzo ważne. Dzięki rzetelnemu dziennikarstwu, różnym źródłom informacji oraz nowoczesnym technologiom, tworzymy wiarygodne media, które stanowią platformę wymiany myśli i opinii dla różnych stron społecznego dyskursu. Opieramy na rzetelnym dziennikarstwie, różnych źródłach i umiejętnym wykorzystaniu najnowszych technologii, aby z naszymi treściami dotrzeć do odbiorców.
Jednocześnie pamiętamy o naszych akcjonariuszach i interesariuszach. Wierzymy, że mądry rozwój w ciągle zmieniającym się świecie wymaga od nas odważnych i niestandardowych decyzji, często wyprzedzających trendy i konkurencję. Dzięki temu podejściu możemy z sukcesem mówić o ciągłym i stabilnym rozwoju.
Wierzymy, że: „Pełen obraz, zyskujesz dzięki różnym punktom widzenia”, co oznacza, że wierzymy w różnorodność perspektyw i punktów widzenia.